lana<3 Skrevet 17. mai 2007 #1 Skrevet 17. mai 2007 Har hørt masse stygt om disse trådene her men jeg elsker å se hvor langt mi er kommet i utviklingen i forhold til de andre... Prøvde først å søke etter en slik tråd men fant ikke tilbake til noen så da må jeg jo bare lage ny... Mi på 7,5 mnd gjør dette: -Ruller avgårde istedenfor å prøve å krype. -Prøver å humpe framover på rumpa kommer ingen vei,mister innimellom balansen og detter framover ,støtter seg da med hender og prøver å dytte seg bakover.. -Vinker ivrig ennå til alle hun ser -elsker musikk og beveger hele kroppen og skriker høyt hvis hun hører sanger hun liker.. -hun har ik tid å se på tv lenger... ik 2-3 min engang -mye babababa, dadadada -har begynt å sitte å blåse ut luft, prøver å lage lyd men det blir bare luft.. vil fremdeles ikke ligge på mage og hyler hver gang hun ender den veien -Blitt redd fremmede hvis de kommer for nærme, hvis de holder seg på avstand sittter hun fint og radler med dem og vinker... -Reiser seg ikke etter bord eller andre ting ennå...
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2007 #2 Skrevet 17. mai 2007 7,5mnd: - lært seg tlfnr til farmor og farfar - bytter radiokanal (liker bare "alltid folkemusikk") - hinker rundt spisebordet - Smører skivene selv - kan alle versene av "ja vi elsker" Lærer seg stadig noe nytt.
lana<3 Skrevet 17. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. mai 2007 Oi skal si din var tidlig ute...er ikke fullt så flink mi jente... Takk for fint og seriøst innlegg anonym!
Tipp topp Skrevet 17. mai 2007 #4 Skrevet 17. mai 2007 Han er nå 7 mnd. og kan: -rulle -krabbe -sette seg opp selv -reiser seg opp etter alt han kan bruke, står og holder seg fast med en hånd (blir en del knall og fall ja) -kommer med masse lyder, men ingen babling som mamama etc -lyser opp i hele fjeset når storesøster kommer -ikke redd for fremmede, men elsker all oppmerksomhet Etter at han begynte å rulle fra rygg til mage på 5 mnd dagen sin har det gått i rasende fart. Han er mye tidligere ute enn storesøster var, men det er vel kanskje sånn når de har noen å lære av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå