Anonym bruker Skrevet 17. mai 2007 #1 Skrevet 17. mai 2007 Jeg har.. og det gikk faktiske over all forventnig:)
Ane** Skrevet 17. mai 2007 #2 Skrevet 17. mai 2007 Jeg har. Og det jeg ikke over all forventning. hehe.. Men det er ikke fordi vi kranlga el noe sånnt, bare fordi det viste seg at han ikke klarer å sette så mye som en mini-regel for snuppa.. Og det gjorde meg utrolig frustrert...
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2007 #3 Skrevet 17. mai 2007 jeg har . gikk kjempe bra =) men vi e no kjempe gode venner i utgangspunktet også da =)=)
St.Sunniva Skrevet 17. mai 2007 #4 Skrevet 17. mai 2007 Joda, her har vi også feiret litt sammen. Måtte jo overtale han i går da, fordi han syntes det var for langt å reise (ca 25 min å kjøre). Jeg fortalte han bare at DET syntes jeg virkelig han skulle spandere på datteren sin. Så han dukket jo opp da, dog litt sent, men hadde det iallefall fint de timene han var der.
mammatil2 nydelige jenter <3 Skrevet 17. mai 2007 #5 Skrevet 17. mai 2007 jeg har feiret med barnefar og hans familie... relativt frustrerende da han er bitter fordi jeg dater en fyr.... Håper lille tupp ikke merket det..
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 17. mai 2007 #6 Skrevet 17. mai 2007 Ikke jeg. For første gang har vi ikke gjort det. Deilig. Har feiret 3 17 mai med han etter bruddet og nå var jeg i grunnen lei av å danse etter hans ønsker.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #7 Skrevet 18. mai 2007 Vi gjorde det i fjor, som var første 17. mai etter at vi gikk fra hverandre. Jeg håpet at han ikke skulle spørre i år, noe han heller ikke gjorde. Har i stedet tilbragt dagen med mine barn og min nye kjæreste. Hatt en knallfin dag, mens mine barn nok har savnet sin pappa ja. Men er ha ikke interessert så er han ikke.
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 18. mai 2007 #8 Skrevet 18. mai 2007 har ikke feiret m pappan, han spurte ikke om å møte oss engang, enda moren og søsteren hans dro for å møte oss, og han var 5 min gangavstand unna der vi var og så på tog.... skjønner ikke hva han tenker m.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #9 Skrevet 18. mai 2007 Jeg har ikke Hadde en skikkelig deppe dag i går, var helt forferdelig. Hun var sammen med faren sin, og besteforeldre på den kanten. Vet at hun hadde det supert, hun hadde storkosa seg og vært på tivoli. Jeg har fått sett 17.mai bildene i dag. Dette er 1 året vi ikke har vært sammen, i fjor var vi det.. Det jeg syntes er trist er at dette er barnas dag, og en familiedag. Og familien min er splittet Så jeg ble sittende inne å sture i hele går formiddag.. :-/ Satse på det blir bedre neste år, da skal hun være sammen med meg på dagen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå