Anonym bruker Skrevet 17. mai 2007 #1 Skrevet 17. mai 2007 Jeg finner aldri tror jeg.. gir opp snart..
chula Skrevet 17. mai 2007 #2 Skrevet 17. mai 2007 Gitt opp jeg og. De JEG finer er ikke intr, og de som finner meg er ikke jeg intr i : ( Mannfolk asså!!!
mai_med_gulljenta! Skrevet 17. mai 2007 #3 Skrevet 17. mai 2007 jeg har gitt opp sånn offesielt jeg å, men inni meg har jeg et håp hehe det e det samme med meg de jeg vil ha vil ikke ha meg å de som vil ha meg syns jeg e helt dust:(
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 17. mai 2007 #4 Skrevet 17. mai 2007 Jeg har!! Fant han på nett og han er seriøst verdens beste. *fnis* Akkurat nå ligger han på sofa'n min og spiser potetskruer og ler av black adder. Også har han gått i tog med meg og Lille i dag, trillet vogn og dyttet på huska, tørka av border når hun søla ut hele vannglasset når vi spiste ute og generelt vært en engel. Jeg er sååå glad i han.
3 blå Skrevet 17. mai 2007 #5 Skrevet 17. mai 2007 Jeg har :) Han er faktisk verdens beste, hihi... Han er superskjønn med både meg og litjen, stiller opp for oss begge og er høy, mørk og flott Har nok kapret drømmemannen, ja. Han står opp på natta, skifter bleie, mater, leker, bader og koser. Deilig å se på at han tar ansvar uten at jeg forlanger det Håper dere finner en som er lik min en dag, det fortjener alle
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2007 #6 Skrevet 17. mai 2007 Gidder ikke å stresse med det. Det er ting som er mer viktig i livet enn å finne en kjæreste....sønnen min. Jeg bruker all tiden min på han....og skole da. Men seff. blir jeg ensom noen ganger, men har venner som får bort den følelsen.' Tror hvis du stresse for mye med å finne en kjæreste, så vil du aldri finne en. Slapp helle av og la han komme til deg. Aldri si aldri.
Hidjey Skrevet 18. mai 2007 #7 Skrevet 18. mai 2007 Jeg har Vi feira 17mai sammen med familien hans, og sønnen hans Så nå er han på jobb, og jeg er 2barnsmamma i dag.
Gjest Skrevet 18. mai 2007 #8 Skrevet 18. mai 2007 har vel gitt opp for en stund, men ikke for alltid;) skal fokusere litt på andre ting fremover, skal ut å søke jobb, forhåpentligvis begynne og studere til høsten og snuppa skal i barnehage.. så nok å henge fingrene i nå ja ) får heller ta tak i kjærste problematikken når alt annet er på skinner.. men lykke til til alle dere som søker
randirekkverk Skrevet 18. mai 2007 #9 Skrevet 18. mai 2007 Jeg har!! Fant hverandre på nettet vi også, og i sommer flytter vi sammen:-) Han har to gutter fra før, og jeg har en, så nå blir vi en orntli storfamilie og er på jakt etter ny bil *fnis fnis*. Han er (nesten) akkurat en sånn gutt jeg alltid har drømt om å finne men aldri tort å håpe fantes (tok dere den??)! Så jeg er verdens mest fornøyde!! Lykke til dere andre også - ting ordner seg alltid for snille jenter;-)
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #11 Skrevet 18. mai 2007 Jeg har funnet ny kjæreste.... det vil si, han er mannen min nå da. Traff hverandre der vi studerte. Ser det er flere andre som sier at kjæresten deres er verdens beste, men det er det min som er!!!!
mammaTiL4gutter Skrevet 18. mai 2007 #12 Skrevet 18. mai 2007 Jeg har funnet den aller aller beste.Han bare må være bra,som ser rå for ei alenemamma med 4 gutter......
BettyBoob Skrevet 18. mai 2007 #13 Skrevet 18. mai 2007 Jeg har akkurat fått meg ny kjæreste har en pjokk på 14 mnd!
-Amelie- Skrevet 18. mai 2007 #14 Skrevet 18. mai 2007 Tja... I alle fall nesten;) Vi har hatt noe på gang før, og nå har vi tatt opp kontakten igjen. Det ser ut til å gå strålende, hehe. Men jeg har en snuppe på 8,5 mndr, og sitter og lurer på om det er for tidlig.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #15 Skrevet 18. mai 2007 Jeg har Men han bor i et annet fylke da... litt kjedelig. Men forsåvidt så er han verdens BESTE kjæreste. Har vært sammen nesten 2 år nå Men offesielt bare 1 år siden jeg var sammen med barnefar også.. hehe... Jeg og barnefar bodde ikke sammen, og jeg hadde mest besøk av nytypen. Hihih
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #16 Skrevet 18. mai 2007 Jeg har! Fant min på Nettby :-) Og jeg har 5 unger!!!!!
winneboo Skrevet 20. mai 2007 #17 Skrevet 20. mai 2007 Jeg har Finner alltid kjærester når jeg ikke leiter. Han her traff jeg tilfeldigvis på en vorspiel gjennom felles venner. Men har du aldri barnefri så skjønner jeg at det er vanskelig å treffe noen.
Andrea05 Skrevet 20. mai 2007 #18 Skrevet 20. mai 2007 var en av de som hadde gitt opp og finne en kjæreste... men gjett om jeg har vært heldig da.. funnet verdens snilleste, som ikke vet hva godt han skal gjøre... lik meg..masse humor og mange andre int..... hade gitt opp håpet, men så bare ble det sånn.....
tonebf Skrevet 21. mai 2007 #19 Skrevet 21. mai 2007 jeg har, vi har fått sammen en stund nå... forholdet går litt opp og ned men vi skal finne ut av det og håper på en framtid sammen jeg har en gutt på 2 år:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå