Gå til innhold

trøtt, frostig, dårlig matlyst, ømme/såre brystvorter........


stratosen_er mamma_

Anbefalte innlegg

noen som har de samme symptomene??

har ikke lyst på noe mat om dagen...er ikke kvalm men orker ikke noe særlig mat....er sliten....menmen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, syns du forteller ganske bra hvordan jeg har det... Syns det er så rart at jeg er så frostig! Var det sist jeg var gravid også, men det var i januar/februar, så jeg tenkte det var fordi det var så kaldt. Tror ikke det er det nå...

Jeg har også gangske redusert matlyst, blir ikke sulten, men plutselig kjempetom i magen og hodet, får akutt lavt blodsukker og forstår at jeg burde spist for en time siden.. Veldig festlig...

 

Jeg har feiret dagen sammen med to tanter og deres barn, og det var ganske intenst. Har vært litt småkvalm og sliten i hele dag, og da er det ikke så kjekt å holde det hemmelig. Hadde vært litt greit om de forsto hvorfor jeg er så sliten.. But the secret remained secret:)

 

Jeg er forresten 5+1 i dag. Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg gikk av nattevakt i dag tidlig...stod opp igjen kl halv to og tok på meg bunad...feire i hele dag omtrent så er veldig sliten nå...ligger omtrent på sofaen:P

jeg er 5uker i morgen:) så er veldig veldig trøtt og sliten nå....uff ble helt dårlig av å se på alle kakene...æsj det bydde meg imot..og jeg som er så glad i søtt:P

har forresten litt antydning til halsbrann og..veldig festelig.:) men alle symptom godtas...bedre det enn å ikke ha noen...føler meg tryggere da...hadde litt mørk utflod tidligere i uka men det er borte nå:) (var vel bare i forbindelse med ikm tenker jeg)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg også hadde mørk utflod rundt IKM, har gitt seg helt nå. Begynner å tørre å håpe litt mer at det kan gå bra nå.. Nesten glad for å være litt småkvalm..

 

Huff, det er nesten litt for spennende å være gravid!

 

Men du, jeg tror det kan være lurt å snakke med arbeidsgiver om det er mulig å slippe nattevakter, jeg har hørt det kan øke abortfaren... Snakk med legen din... Mener ikke å skremme deg, altså, men det er jo viktig at du ikke presser kroppen din for hardt!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for å si det sånn så er jeg mye med redd for å miste når jeg går kveld og dagvakter...de sier jo at abortfaren er større fordi kroppen ikke får nok hvile (fosteret) men jeg sover veldig godt og slapper godt av...sist jobba jeg ikke nattevakter og mista likevel så....jeg har ikke tenkt å spørre om det...vet at det kommer til å gå bra denne gangen og har snakka med de jeg jobber sammen med og de har fått mange barn uten at det har vært noe problem...er mye mer redd for de tunge løfta (som man gjerne har på dag og kveld enn om natta)

så jeg tenker ikke på d:)

men takk for omtanken!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tror på deg:)

Enig i at det kan være minst like tøft med dag og aften-vakter, det er jo vanligvis mye mer å gjøre da (i alle fall på den avdelingen jeg jobber).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja er det...så jeg føler at nattevakter er bra for meg...spes jeg fordi jeg er til de grader et B-menneske:P

hehe..

men er helt annerledes sv.skap (hittil...haha er jo bare 4+6) enn forrige gang..så jeg synes det er bra da...føler at det er et bra tegn...og denne gangen har jeg god tro...hadde egentlig ikke det sist...klarte liksom ikke helt å slippe jubelen løs...følte vel innerst inne at det var noe som "skurra" og det gjorde det jo og...men nå har jeg mer godfølelsen:)

håper begge spirene våre kniper seg godt fast og at vi får en prins eller prinsesse i januar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...