Anonym bruker Skrevet 17. mai 2007 #1 Skrevet 17. mai 2007 at fostret dør når man er i uke 19? Jeg har hatt ultrlyd og alt var bra da + at JM og lege har hørt hjertelyde..... Har ikke att noe blødninger, men klarer ikke helt å slappe av for at ikke noe skal gå galt....hmm.... magen er begynt å vokse og ser gravid ut... men regner med at alt er som det skal. Er begynt å kjenne liv også
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 17. mai 2007 #2 Skrevet 17. mai 2007 du burde kansje få gå te lege evnt jordmor å høre hjertelyden hver uke til barnet er født...jeg hadde en uke hvor littlå i meg var veldig rolig å da kom jeg på ekstra ul å hjertelyden vise at barnet var stressa for jeg var det....så vi må unngå alle disse bekymringene vi kan gjøre noe med...alt var fint me mi litla å jeg var i uke 26 når jeg sjekket.det kan gå gale hele svangerskapet,men det hjelper ikke at vi er kjempe bekymret.....sjangsen for dtegår fint er størst,men er alltid noen uheldige som opplever å miste helt fram til fødsel...med god oppfølging på dine bekymringer får du å foster bedre svangerskap....lykke til å jeg vet hvordan du har det,det er ikke jillt å gå å være bekymret...så sjekk litt oftere så har dere det bra begge to:) å sikkert mannen i huset...min mann sa det var en samboer i huset etter jeg fikk bekreftet at alt var bra,hehe:)
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2007 #3 Skrevet 17. mai 2007 Når du har kommet så langt er sjansen for at det skal gå galt forsvinnende liten. Det hjelper ingen å gå rundt å bekymre seg, det beste er å glede seg til den lille kommer, og DERSOM det nå skulle gå galt, så får man takle det når det evt kommer. Babyen din blir stresset av din bekymring, og det er jo ikke så bra heller:) Så kos deg med voksende mage, og tenk at du er snart halvveis i svangerskapet! Herfra og ut går det fort!
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2007 #4 Skrevet 17. mai 2007 jer er ikke såå bekymret, men lurte litt på hva sjangsene for at det kan gå galt er der.... gleder emg mest og nyter dagene, men av og til tenker jeg på hva om det dør...huff.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå