Gå til innhold

ENDELIG mamma, 18dager over termin!!!!!!!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

18dager over termin ble det endelig tatt noe ordentlig action!

 

Ble prøvd å settes igang både tors 10mai med kateter og ballong,

modningspille fre 11mai, drypp lørd 12mai som tilslutt endte med KS siden han ikke tålte riene og fosterlyden forsvant, jeg hadde lite fostervann, ingen modning!, StreptokokkB, morkaken hadde hull og 18dager overtid!!!

Huff- ikke noe morsomme dager akkurat!

 

Men lørdag 12mai kl 13.37 kom en lang og litt slunken kar til verden...

( 54cm lang / 4250g )

 

Stort å bli mamma!!

Det bare velstand hjemme og jeg gråter endel lykketårer over at han er i fin form:) Herregud for en sippeguri jeg er:)

Idag har vi feiret 17mai og kost oss masse:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye, og lykke til med gutten din:-)

 

Det var på tide!

Skrevet

gratulere så mye hadde en tank at det måtte skjedd noe siden du ikke har vært her på noen dager. kos dere :)

Skrevet

Oj oj 18 dager!!! Det er jammen lenge å gå over!!

 

Bra han endelig kom ut da :) Lykke til videre å nyt tiden:)

Skrevet

Hei,

 

gratulerer så masse!

 

Jeg så deg jo vandrende rundt på helsestasjonen ETTER terminen og var litt spent hvordan det gikk.

 

Det hørtes nå litt smådramatisk ut, men bra at både du og barnet er oppegående.

 

Får se om jeg klarer å føde på din bursdag da :-)))

 

Kos deg med den lille!

Skrevet

Gratulerer med gutten. Klart du er lykkelig over at det gikk så bra tilslutt, kos deg med vidunderet ditt du =)=)=)

Skrevet

Takk for hyggelige hilsner :)Og lykke til alle dere andre!!

Det er virkelig stort å bli mamma. Nå ligger den lille knotten og

koser seg på pappas bryst litt sånn at jeg kan BIMe og dusje osv:)

 

Lunas gutt: Håper formen er fin og lykke til med valg av termindato, min bursdag:) Skal tenke på deg spesielt 3juni og håper alt går bare bra!!

Vi sees på Bekkestua og rundt:)

Skrevet

Endelig fikk du møte gutten din!!!

Det var jammen lenge å vente...

 

Gratulerer så masse & kos dere :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...