Gå til innhold

Flere som er glade de ikke fødte 17.mai?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette var den første dagen på lenge jeg våknet og tenkte "yes, han kom ikke i natt" :) I går var jeg helt sikker på at han skulle bli 17.mai-barn og tenkte "jaja... få det overstått" men når jeg først er her, er jeg glad han holdt seg inne akkurat denne dagen. :) Men nå kan han bare komme!

Er syv dager over termin i dag, og har mye vondt. Håper noe skjer så snart som mulig. Flere som føder snart, men er glade det ikke skjedde akkurat i dag? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Har termin om 5 dager, og har følt på meg at babyen kanskje kommer før tida, men er sjeleglad for at det ikke skjedde i dag. Kan jo fremdeles skje noe, får bare håpe at ting da ikke skjer alt for fort. Men hadde h*n kommet i dag, hadde det liksom vært helt greit det også. Hadde ikke hatt noe valg.

Skrevet

For min del har det ikke så mye å si. Babyen kommer akkurat den dagen den vil uansett, hadde vært like velkommen idag som alle andre dager.

Skrevet

Jepp, fem dager igjen til termin, og våknet også å tenkte at "yes, like gravid".. Og kryssa fingrene for at jeg skulle få lov å gå ut dagen. hehe

Skrevet

Jeg er sju dager over termin i dag, blir mer og mer frustrert for hver dag som går uten at fødselen starter:-( Derfor hadde jeg bare ønsket babyen velkommen i går også, hadde ikke spilt noen rolle. Hos meg er det ille om dagen, men roer seg veldig til natten..frustrerende å vente å vente å vente....

Skrevet

Jepp er 2 dager over termin å syntes det var fint han ikke kom i går=) det er litt deilig at han får sin egen dag liksom =) Har hatt masse mens murringer i 2 dager i strekk å følt på meg at det snart skjer noe! men han kommer når han er klar =)

Lykke til til alle =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...