Kristi*trebarnsmor* Skrevet 17. mai 2007 #1 Skrevet 17. mai 2007 Dette var den første dagen på lenge jeg våknet og tenkte "yes, han kom ikke i natt" I går var jeg helt sikker på at han skulle bli 17.mai-barn og tenkte "jaja... få det overstått" men når jeg først er her, er jeg glad han holdt seg inne akkurat denne dagen. Men nå kan han bare komme! Er syv dager over termin i dag, og har mye vondt. Håper noe skjer så snart som mulig. Flere som føder snart, men er glade det ikke skjedde akkurat i dag?
Texas Skrevet 17. mai 2007 #2 Skrevet 17. mai 2007 Hei. Har termin om 5 dager, og har følt på meg at babyen kanskje kommer før tida, men er sjeleglad for at det ikke skjedde i dag. Kan jo fremdeles skje noe, får bare håpe at ting da ikke skjer alt for fort. Men hadde h*n kommet i dag, hadde det liksom vært helt greit det også. Hadde ikke hatt noe valg.
Mikaelle7 Skrevet 17. mai 2007 #3 Skrevet 17. mai 2007 For min del har det ikke så mye å si. Babyen kommer akkurat den dagen den vil uansett, hadde vært like velkommen idag som alle andre dager.
Ane** Skrevet 17. mai 2007 #4 Skrevet 17. mai 2007 Jepp, fem dager igjen til termin, og våknet også å tenkte at "yes, like gravid".. Og kryssa fingrene for at jeg skulle få lov å gå ut dagen. hehe
MAMMA1 Skrevet 18. mai 2007 #5 Skrevet 18. mai 2007 Jeg er sju dager over termin i dag, blir mer og mer frustrert for hver dag som går uten at fødselen starter:-( Derfor hadde jeg bare ønsket babyen velkommen i går også, hadde ikke spilt noen rolle. Hos meg er det ille om dagen, men roer seg veldig til natten..frustrerende å vente å vente å vente....
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 18. mai 2007 #6 Skrevet 18. mai 2007 Jepp er 2 dager over termin å syntes det var fint han ikke kom i går=) det er litt deilig at han får sin egen dag liksom =) Har hatt masse mens murringer i 2 dager i strekk å følt på meg at det snart skjer noe! men han kommer når han er klar =) Lykke til til alle =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå