Gå til innhold

18 dager etter termin ble jeg endelig mamma :):):)


MÅNS m/lilleMarius

Anbefalte innlegg

18dager over termin ble det endelig tatt noe ordentlig action!

 

Ble prøvd å settes igang både tors 10mai med kateter og ballong,

modningspille fre 11mai, drypp lørd 12mai som tilslutt endte med KS siden han ikke tålte riene og fosterlyden forsvant, jeg hadde lite fostervann, ingen modning!, StreptokokkB, morkaken hadde hull og 18dager overtid!!!

Huff- ikke noe morsomme dager akkurat!

 

Men lørdag 12mai kl 13.37 kom en lang og litt slunken kar til verden...

( 54cm lang / 4250g )

 

Stort å bli mamma!!

Det bare velstand hjemme og jeg gråter endel lykketårer over at han er i fin form:) Herregud for en sippeguri:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Hei MÅNS!

 

Gratulerer så masse!!!! Kommer ikke helt over at du har gått 18 over termin og med alt det andre som fulgte med! Men så flott at alt er bra med deg og den lille!

 

Vi har vært ute og feiret nasjonaldagen også i nydelig mai vær. Hadde første våkenatt i natt med mageknip men vi sovnet til slutt :)

 

Lykke til videre til dere!

 

Maiklem fra Ozgirl

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk og masse tvi tvi til deg og:)

Virkelig STORT å ha blitt mamma!

Klem tilbake og kos dere masse dere også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi, det var jammen bra de fikk ut gutten din da. gratulerer saa mye. du fikk jammen gjennomgaa! er saa glad paa dine vegne at gutten har det fint. jeg sitter her og koser med mitt eget lille mirakel naa! det er jo en heeeeelt utrolig god foelelse. kjenner en helt vill lykkefoelelse stroemme igjennom kroppen min naar jeg kikker paa lillemannen min. dette er pur lykke. :) hurra for oss. vi fortjente dette etter all ventinga. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis till din långa gutt!

 

Fint att allt gick bra till slut. Hoppas att ni får kosa er sammen och visst blir det en del tårar, de bara kommer och kommer!

 

Vi bestämde oss för att han heter Sebastian våran pojk som idag är 2 veckor och jag sitter mést och ammar hela tiden känns det som, dygnet runt. Men dejligt är det!

 

Lycka till!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei MÅNS!Gratulerer så masse;-)Litt av en fødsel du hadde må jeg si...

Her har vi hatt brystbetennelse med alt tilbehør.S¨starten har vært tøff men nu e vi på vei oppover.Lille Kine må få litt tillegg fordi hun ikke legger på seg noe selv om jeg ammer DØGNET RUNDT og hun aldri er fornøyd.Har sikkert litt med den trege starten.Håper d går bra med dere og at formen e fin.

Må holde meg oppdatert hvordan det går me dere.Må vel kanskje flytte over til noen andre sider siden vi har født?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Au au- brystbetennelse høres ikke noe godt!

Du får være flink å holde puppene varme:)

Håper du er bedre og at Kine får i seg masse melk og blir rund og god:)!!

 

Har en selv her som henger mye i puppen..Litt sårt men det går greit!

Har slitt med noen lange netter med endel skriking, men har skjønt nå at man skal være VELDIG forsiktig med endel grønnsaker! Blir helt frustrert over sånn hjerteskjærende gråt.Nå har Lille Marius sovnet,så jeg bør fort meg jeg også. Ikke lenge til pupp igjen:)

 

NATTA!

 

Ja,hvilken side blir det etter "aprilklubben"?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...