engutttil=) Skrevet 17. mai 2007 #1 Skrevet 17. mai 2007 føttern leggan låran mine er tredobbelt så stor og d e ikkje kødd engang! ka ska eg gjøre? nån tips utenom d å holde de høgt! kan d være farlig me så my vann?
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2007 #2 Skrevet 17. mai 2007 du burde holde deg unna salt mat. Saltet binder vannet i kroppen din. dessuten kan mye vann være tegn på svangerskapsforgiftning,men da kombinert med proteiner i urinen, hodepine i pannen, høyt blodtrykk eller magesmerter øverst i magen. Trenger ikke ha alle symptomene. Men det erjo også veldig vanlig å få mye vann på slutten! Ser helt pløsete ut selv jeg! og det kom plutselig!
engutttil=) Skrevet 17. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. mai 2007 fikk d plutseli igår nåkka og idag ser eg ikkje ut! har hatt ont øverst i magen men trur berrre d e kynnera!
Solskinnsjenta Skrevet 17. mai 2007 #4 Skrevet 17. mai 2007 Jeg ville tatt kontakt med jordmor/ lege i morgen tidlig. Det er ikke sunt med så mye vann så plutselig. Drikk mye vann i kveld, hold bena høyt, og få samboer/mann til å massere leggene dine. Begynn nederst og arbeid oppover med ganske bestemte tak, prøv å presse vannet oppover i lymfesystemet. Drikk gjerne et par kopper lunkent vann med litt sitron - det virker vanndrivende. Det er veldig bra hvis du klarer å tisse mye, følg gjerne litt med på fargen. Den skal helst ikke være for mørk og konsentrert. Lykke til.
Gjest Skrevet 17. mai 2007 #5 Skrevet 17. mai 2007 GÅ TUR!! :) det er det beste tipset mot hovene bein og sånt. pluss at du kan drikke kaffe det er vanndrivende. lykke til.
amilde 11.06 Skrevet 17. mai 2007 #6 Skrevet 17. mai 2007 Jeg anbefaler deg å ta kontakt med føden. Ikke for å skremme men snakket med ei i dag som hadde fått svangerskapsforgiftning og det startet med vondt øverst i magen. At føttene dine har hovnet så mye opp i løpet av kort tid synes jeg er grunn til bekymring. husk det er bedre å ta en telefon for mye. Håper jeg ikke skremmer deg nå.
Babyheaven OVERTID:( Skrevet 17. mai 2007 #7 Skrevet 17. mai 2007 Ring føden med en gang. Det har jeg fått beskjed om å gjøre om nettopp det som har skjedd deg,skjer med meg. Hadde alvorlig svangerskapsforgiftning i forrige svangerskap som endte med morkakeløsning,derfor fått beskjed om å ringe så fort noe slik skulle skje. Bedre med en tlf for mye enn en for lite. Skriver ikke dette for å skremme deg,men tror du skal ringe å forhøre deg med de med det samme. Da har du (som jordmora mi sa,om uansett hva som ikke føltes bra) sagt fra og overlatt ansvaret til føden. Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå