Anonym bruker Skrevet 17. mai 2007 #1 Skrevet 17. mai 2007 hva synes dere ? er det lettere og bli gravid nå som jeg nettopp har vert gravid ?
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #2 Skrevet 18. mai 2007 Jeg ble gravid med en gang etter at melken ble borte. Sluttet å amme av en rekke grunner da småen var to måneder. Venter nå ei lita jente med termin nøyaktig 12 måneder mellom. Med førstemann prøvde vi i ett år. Det er jo komplett umulig å si om det var tilfeldig eller ei, for jeg har blitt gravid en gang uten at det var planlagt tidligere. Men det er jo bare å sette i gang å prøve:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå