Anonym bruker Skrevet 17. mai 2007 #1 Skrevet 17. mai 2007 etter å ha stått halvannen time å sett barnetog dag å gått litt kom det en forferdelig værk i magen,det reiv akksom rier følte jeg....kom og fra ryggen..satte jeg meg kjente jeg ingenting,men skulle jeg opp igjen va det riving fra jeg reiste meg å nbår jeg går...har sove en time nå å det værste er over kjenner litt...håper ikke det blir like intenst...kan dette ha vært kynnere pga jeg har stått å lagt mye trykk...for det trykket mot bekkenet når rivingen sto på.....kjenner litt nå i skrivene stund og...... har ikke mye lyst å ringe føden å spør er skikkelig hormonklump å begynner sikkert å grine når jeg skal presentere meg,kan jo få mannen til å gjer det,men hvis noen har opplevd lignende så hadde det vært beroligene...vil og si jeg er i uke 28 imårå å har for 8 siden hatt en fødsel hvor alt var knirkefritt....denne gangen har jeg vært dårlig å slått endel ut på urinen,men lege å jordmor sier det er normale ting så egentligt er dette et fint svangerskap hittil.... blir gla for svar:)
Hege33 Skrevet 18. mai 2007 #2 Skrevet 18. mai 2007 Har også slik riving i magen støtt og stadig. Jeg har vært i kontakt med jordmor,lege og andre gravide å alle sier at det er livmora som strekker seg, å at det er helt normalt under ett svangerskap =) Men for at du skal være på den sikre siden, så er det kanskje lurt å kontakte en jordmor eller lege, som kan forsikre deg om at det er det som skjer med deg også
Cara Skrevet 18. mai 2007 #3 Skrevet 18. mai 2007 eg har mer skjærende smerte på venstre side....har hatt det lenge....det er pga baby som ligger med beina sine eller noe og trykker og da blir det etterhvert ømt og vi merker det som smerte....jordmor sier eg skal prøve å dytte han litt vekk eller stryke på magen=) Det er helt normalt=)
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #4 Skrevet 18. mai 2007 takk for svar....var skikkeligt bekymret i g¨r...i dag har jeg ikke merket så mye til det,men er tat det ganske rolig og da:)kansje dytte tulla på plass neste gang:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå