Gå til innhold

da har jeg født ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

natt til torsdag 10.mai fødte jeg verdens søteste lille jente... 2 dager før termin...nå går det i amming og bleieskift så å si hele døgnet... og jeg koser meg som bare det ...

fødselshistorien tror jeg er en klassiker for mange førstegangsfødende..: rier i 54 timer, gå tur for å få fortgang i riene, akupunktur, og så den herlige epidural...det var en drøm å få epidural for min del ;) og videre prøvde vi med lystgass, det var veldig morsomt... og da var det tid for selve fødselen etter 10cm åpning. det tok 20 min så var hun ute... det var vondt, men ikke så ille som jeg trodde det skulle være, vet ikke om det høres ut som en klisje, men det var faktisk ikke så ille... for min del skjønte jeg ikke hvordan jeg skulle trykke, men da jeg skjønte det så gikk det ganske greit...

retter en stoooooor takk til personalet på Bærum, for en fantastisk gjeng, fra jordmødere til barnepleiere til sykepleierne...

nå skal jeg bare kose meg med lille Tara og vi sees igjen om noen år når alt dette her skal gjentas på nytt ;)

mange lykke ønskninger til dere som venter og sender dere masse fødestøv til dere alle ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med den lille tulla, kose dere kjempemasse.

Skrevet

Gratulerer masse:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...