Anonym bruker Skrevet 17. mai 2007 #1 Skrevet 17. mai 2007 ooohhhh.ligger alene i senga og fingrer meg...tenkerat det kommer en jente inn på soverommet og begynner og kysse meg.slikker puppene mine,fortsetter mot navlen og endelig er tunga der hvor saftene bare renner.er så kåt og våt i fitta min.noen som vil slikke og massere meg der nede.og ta meg med dildo...aaaahhh.yes,yes...tunga jobber hardt rundt klitoris.ooh,oh,jeg kommer snart...fortelle meg hva du vil gjøre...
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #2 Skrevet 18. mai 2007 jeg ville ha sleiket og sugd deg på klitten.brukt dildoen i toern....hardere og fortere etter hvert..klipet i brystvortene....så skulle du sett på meg mens æ tok på meg selv litt...så skulle jeg ha startet med deg igjen og du skulle ha kommet i en mega orgasme.nå ble jeg kåt selv,skal vi fingre ?????? mmmmmmmmmmmmm
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #3 Skrevet 18. mai 2007 jaaaa.skal vi fingre og får orgasme sammen.ooohh.kåt jeg,vil slikke fitta din nå.suge og slikke saftene dine.fingre deg hardt.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #4 Skrevet 18. mai 2007 ohh, deilig ..fingrer deg hardt i rumpen mens jeg slikker fitta di og brystene dine samtidig samtidig gjør du det samme med meg, vrikker og vrir meg i ekstase over hvor deilig det er ål bli tatt av ei jente. Fitta mi dunker og renner av deilige safter..jeg er våt kåt og vil bli slikket samtidig som jeg blir tatt i alle hull
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #5 Skrevet 18. mai 2007 oh yes,jeg runker deg med fingrene mine og dildo.slikker deg masse.samtidig du fingrer meg i fitta min.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #6 Skrevet 18. mai 2007 vil slikke deg nå.jeg fingrer meg her og tenker på jentesex,aah,deilig,fitta min er så våt.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #7 Skrevet 18. mai 2007 Åhh nå ble jeg også kåt.. Hadde vært deilig om en jente hadde fingra meg og slikka meg til jeg fikk orgasme...Tror jeg må gjøre noe her nå
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #8 Skrevet 18. mai 2007 ta finger i fitta din og tenke at jeg er der.jeg kysser først munnen din,så puppene dine.aah,deilig pupper,begynner og slikke og fingre deilig våt fitta din.oohhh,så våt du er.biter kjønnsleppene dine og slikker deg hardt.samtidig ta jeg finger i rumpa din,oh,du er trang.fortell hva du gjør med meg.vil ha deg
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #10 Skrevet 18. mai 2007 knuller deg hardt med tungen min har samtidig en finger i rumpa din.....elsker å kjenne tungen min i din deilige våte trange fitte.kysse munnen din full av dine deilige safter. Du vrir deg og trygler om å bli tatt mer i fitta di. Jeg fingrer den trange våte fitta samtidig som jeg slikker dine deilige struttende bryster. ..og ber deg om samme behandling..fortell hva du gjør med meg
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #11 Skrevet 18. mai 2007 jeg skal slikke deg fitta og rumpa din ,du stønner du fingrer meg samtidig.vi er helt ville.jeg slikker brystvortene dine.du har deilige bryster.vil slikke deg til orgasme.pirrer rundt klitoris med minvåt tunga.fingrer deg samtidig,oohh du stønner,du kommer snart
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #13 Skrevet 18. mai 2007 jeg skal slikke fitten din jeg ...slikker dyrisk i meg alle saftene dine. ser samtidig på deg med kåte øyne og koser både fitta og rumpa di iherdig. slafser i meg våte safter og fingrer den deilige fitta di hardt..din tur til å ta meg nå...
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #14 Skrevet 18. mai 2007 aaahhh.jeg ta 2 finger i fitta din,runker deg samtidig jeg slikker og suger musa din.vi slikker hverandre samtidig.du er sååå våt og kåt.vil ha deg
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #15 Skrevet 18. mai 2007 ta meg, ta meg hardt. Jeg må ha noe i den trange kåte våte fitta mi nå
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #16 Skrevet 18. mai 2007 oh yeah,kom sammen med meg.kommer snart aaah aahh.ta deg med stor dildo.runker deg til orgasme og slikker deg.kom da...
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #17 Skrevet 18. mai 2007 ta meg fortfortelle når du kommer og hva du gjør
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #18 Skrevet 18. mai 2007 ahhh det er så deilig i fitta mi,, du fingrer meg bakfra og du riser meg hardt på rumpa og sier jeg må være snill jente, ja ja jeg skal være snill men vær så snill og ta meg hardt. Du fortsetter og knuller meg hardt med fingrene samtidig som du riser og drar fingeren rundt rumpe hullet . Jeg skriker at det er like før det kommer for meg, slikk meg slikk meg ..det kommer for meg aahh det er så deilig ¨, du piner meg.. hva gjør du
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #19 Skrevet 18. mai 2007 jeg erter klitten din med tungen..nipper og biter forsiktig samtidig snakker jeg grisete til deg..spør deg om du er kåt. forteller deg hvor våt din deilige trange fitte er og om du vil ha noe hardt i hulla dine.. du stønner og skriker om å bli tatt hardt i alle hull, jeg stryker dildoen over leppene dine og ber deg fortelle hvordan du vil ha det
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2007 #20 Skrevet 21. mai 2007 så kommer jeg inn til dere.....kan jeg få være med ?
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2007 #23 Skrevet 26. mai 2007 Deili deili:) mmm jeg me vil vere med:) men si meg er d godt å bli fingra i rumpa?
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #24 Skrevet 27. mai 2007 Er ganske deilig, det må du prøve. Først en finger så gjerne to.. Kjempe deilig... kåt nå jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå