Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor setter de nålene på dere når de skal prøve å modne/sette igang en fødsel? Har gjort dette før, men har fortrengt det, hehe... (nåleskrekk de lux). Gikk til akupunktur i fjord av andre gunner, når jeg klarte å overvinne frykten min, og det meste går greit etter litt tårer og skjelvinger, bare ikke i overgangen mellom tommel og pekefinger, har helt og totalt angst for nåler der. Settes det nåler der i slike tilfeller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, har overhodet ikke vært i nærheten av hendene under behandlingen.Jeg har hatt 7 timer, og fått på varierende steder så og si hver gang. På lilletærne, ved akillesen, leggene, lårene, bekkenet (trusekant), korsrygg og helt øverst nedenfor nakkegropa. Er enig i at det er lite behagelig på enkelte steder på kroppen, men tenk hvis det hjelper på lettere fødsel!Selv har jeg fått bekreftet, riktignok etter termin men før fødsel, at jeg tror akup har hjulpet til med modning.Første fødsel startet uten noen modning og halte ut i mange mange timer før det i det hele tatt ble noen åpning.

Skrevet

Jeg har fått på det punktet, men gav utrykk for at jeg ikke likte å sette det på det punktet jeg heller. Syntes det var ubehagelig. Men da sa hun at hun ikke trengte å sette nålene der, og at hun godt kunne sette de et annet sted. Så det er nok bare å si ifra, så ordner det seg nok! De har mange punkter å velge mellom. Selv har jeg fått en i panna, en på hver hånd mellom tommel og pekefinger, en på utsiden ved vært kne, en eller to på hver inside av ankel eventuelt en av disse byttet ut med oppe på foten.

Skrevet

Får gi det er forsøk da, men gruer meg litt, er ikke glad i nåler! ;-) Takk for svar!

Skrevet

Får på ABC, men hjelper ingenting. 9 dager over termin, 3 ganger akupunktur.

I kjøttet mellom første og andre to, mellom tommel og pekefinger, utside kne, mage, toppen av hodet, insiden av anklene.

Er vondt når de setter det. Er ømt etterpå, særlig hvis det er kort tid mellom behandlingene.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...