Elax Skrevet 17. mai 2007 #1 Skrevet 17. mai 2007 Min historie så langt: Hadde termin mandag, den dagen kom det masse slim så trur det var slimproppen som begynte å gå. Hadde masse kynnere denne dagen, men kjente ikke noe til dem bortsett fra at magen strammer seg. Tirsdag fortsatte det med masse slim, og nå blodtilblandet. Onsdag fortsatte i samme dur. Idag har all utflod vært blodtilblandet, alt er lyserosa! I tillegg er kynnerne vonde. Men siden jeg aldri har hatt vonde kynnere, hvordan vet jeg at det ikke er begynnende rier? Kjennes ut som om jeg har skikkelige luftsmerter, og føler jeg må løpe på do når de kommer. Har vært jevnlig nå i en times tid, alt fra 5 til 10 min mellom hver. Har aldri hatt menssmerter heller, så vet liksom ikke hva jeg skal sammenlikne det med! Må rier være så vonde at man krøker seg sammen på gulvet, eller kan de sammenliknes med sterke luftsmerter? Syns detta er vanskelig jeg : ) Noen med erfaring som kan hjelpe meg?
Gjest Skrevet 17. mai 2007 #2 Skrevet 17. mai 2007 Det høres ut som rier på meg. Rier er vonde- og de du har kommer sikkert til å bli værre, men krøke seg sammen på gulvet må du neppe. Masse lykke til!!!
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2007 #3 Skrevet 17. mai 2007 ja det høres ut sånn at du er fødeklar snart.kanskje blir det 17mai baby.lykke til
Gjest Skrevet 17. mai 2007 #4 Skrevet 17. mai 2007 Det høres i hvertfall ut som begynnelsen på en fødsel og de "milde" riene man har da (missforstå meg rett) så det kan godt være rier. De vil nok bli en god del verre etterhvert, men du høres i hvertfall ut som om du er igang. Lykke til! :-)
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2007 #5 Skrevet 17. mai 2007 Skal man blø så masse? Hadde blitt livredd jeg..
anna27 Skrevet 17. mai 2007 #6 Skrevet 17. mai 2007 hei ... når du føler at du begynner få rier så legg deg inn på sykhuset få en sprøyte i ryggen så lover jeg deg du sover til ungen er nesten ute det gjorde jeg .. jeg har aldri hatt så lett fødsel som den første .. og kjente nesten ikke da jeg presset . og du slapper mere av og mindre risk for du skal sy det trengte ikke jeg .. så vil du ha en drømme fødsel så prøv på dette.. det er mitt sterkeste råd
Gjest Skrevet 17. mai 2007 #7 Skrevet 17. mai 2007 Det er ikke unormalt å blø opp til samme mengde som en mens når man føder uten at noe er galt, men bare renner det mørkt rent blod bør en så klart kontakte lege umiddelbart! Blodig utflod og litt mer enn det tror jeg svært mange har, jeg har hatt det slik under begge mine fødsler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå