Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er akkurat 28 uker på vei nå og entrer 3. trimester uten et eneste strekkmerke selv om magen er godt rund og stor... Men bare magen...

Når er det vanlig å få strekkmerker? Når fikk dere evt. disse merkene? Smører meg annenhver dag med body shop sin cocoa butter og bruker bodyscrubb 2-3 ganger i uken.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke fått mine før helt på slutten, rundt uke 38-39, så de kan desverre komme enda. Vet om noen som ikke fikk før under selve fødselen også. Sure greier, men slik er det nå.

Skrevet

jeg fikk de fleste mine under fødselen, spesielt på lårene...

Skrevet

ikke for å være slem,men sist jeg gikk gravid,kom de fra uke 36 og den siste uka jeg gikk på overtid fikk jeg strekmerker på hele magen...

Skrevet

Jeg fikk mine strekkmerker i uke 38.

Kjempe surt etter å ha gått så lenge uten å ha ett eneste ett !

Hvis moren din hadde strekkmerker, vil mest sannsynlig du få det også..

Skrevet

Tror nok det kan ta litt tid ja... Er i uke 32 og har ikke fått noen strekkmerker ennå, men huden på magen er stram som et trommeskinn og mange steder helt nummen, så det er vel bare spørsmål om tid.

Skrevet

Noen som slapp unna strekkmerker første gang, men likevel fikk dem med nr. to?

Skrevet

Eg fekk mine i veke 33-34, sjølv om eg har smurt meg kvar dag med både spesialkrem for strekkmerker og mandelkrem/cocoa butter frå Body Shop. Dei fleste får jo strekkmerka heilt på slutten...

Skrevet

Jeg har sluppet helt unna med de 3 første,men nå ser jeg antydninger til merker rundt navlen..kjedelig.Kanskje fordi jeg er eldre nå.Er i uke 27.Med nr 2 var jeg svær og fikk ikke et eneste.Nå er jeg ikke så stor og de kommer..Var jo "bare" 25 år dengangen da....nå er jeg 35.

Skrevet

Jeg fikk ingen med nr 1(tross 20kg +) Nå har jeg kommet til uke 36 med nr 2 og det har ikke kommet noen enda..Håper jeg slipper..

Jeg har ikke smurt meg med noen ting,men jeg putter babyolje i badekaret da jeg bader.

Det gjør jeg fordi jeg blir tørr i huden ikke for strekkmerkene,men mulig det hjelper..Gjorde det med nr 1 også;o)

Jeg har ikke troen på at kremer hjelper,jeg tror det er arvelig eller noe med hormonene...

Skrevet

Bestemoren min gikk gravid 5 ganger, deriblant med x 2 tvillingpar uten å få ett eneste strekkmerke!! Mens moren min gikk kun med meg, og har enormt mange. Så det er ikke alltid man slekter på sin mor.... Jeg er i uke 29 og har ikke fått noen ennå, men tør ikke håpe på noe ennå gitt.... =)

Skrevet

Strekkmerker UNDER fødsel? :o

Neii, får man det??

Jeg har mange nok fra før da...

Hadde mine fra før av jeg da, fra sist svangerskap. (Sa i uke 12, men hadde allerede fått strekkmerker:( )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...