Gå til innhold

Morgengave

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye skal dere gi for? Jeg har ikke peiling hvilken pris som er vanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gi etter lommeboka, er jo ingen grunn til å blakke seg på en gave.

Vi er blitt enige om at vi nok kommer til å få mer enn nok i bryllupsgaver og at vi skal spare morgengaven og heller bruke de pengene på en barnefri helg i vinter.

Skrevet

Vi gir ikke saa store gaver, ca. 500 kr for hver gave, og vi ved hvad vi faar da vi har avtalt aa gi hinnanden noe vi synes er spesielt og fint :)

Skrevet

Vi skal reise bort og gifte oss, så regner ikke med å få noen gaver. Så morgengavene er de eneste. Men vi har begge to bursdag ikke så lenge etter, så vi har prata om å gi fine morgengaver, og heller kjøpe noe sammen til felles bursdagsgave, noe vi ønsker til huset eller noe.

Skrevet

Tror ikke jeg får noen morgengave jeg... Når jeg sa morgen gave så gubben ut som et spørsmåls tegn!! :S Får ofte blomster da så skal ikke klage... men hadde jo vært litt kos med en liten morgen gave da.. Snufs...

Skrevet

folk i vår vennegjeng har gitt alt fra bunader, sykkel,klokker, mansjettknapper osv. Vi skal kjøpe oss digital speilreflekskamera sammen som morgengave. Så skal jeg gi han mansjettknapper dagen før bryllupet.

Skrevet

6000 fra meg til han og 18000 fra han til meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...