moly Skrevet 17. mai 2007 #1 Skrevet 17. mai 2007 Idag e da endelig min tur te å starte på tredje og siste trimester. Jippi!! Men da vart ein litt tøff overgang for søndagskvelden gjekk nok litt av slimproppen og eg fekk rett og slett rier. Det kom seg i løpet av natta men har gått med mykje smerter i rygg og mage siden. Så igår vart eg sendt på sjukehuset. Alt stod heldigvis fint til med den vesle, som me fekk veta mest sannsynleg var ei jente:), men legen såg at livmora var veldig sår og irritert av sterke kynnere og rier. Så dei ville egentlig behalda meg der men eg fekk lov å reisa heim viss eg lovte å halda senga ut veka og ikkje gjorde nåkenting. Jaja. Alt e bedre enn å måtta vera på sjukehuset, så her ligge eg idag, har sett all 17.mai-feiring på tv og håpe berre mannen min og ongane mine kose seg uten mammo idag. Så må den vesle i magen berre klora seg fast nåken veke te for no e da jo alt for tidlig. Men ks må eg ta pga at eg har tattt to ks før, så derfor kjem ho nok seinast i slutten av juli uansett. Til slutt vil eg berre ønska dåke alle ein fortsatt fin 17.mai. Da e nok mangen som samen med meg har ein stille og rolig 17.mai i år. Gratulera med dagen alle sammen:)
Gjest Skrevet 17. mai 2007 #2 Skrevet 17. mai 2007 Gratulerer med dagen til deg også og velkommen inn hit:-))) Krysser fingre for at livmoren din og babyen i fellesskap finner ut at de trives sammen i mange uker til! Selv håper jeg på å være på vei ut herfra en av de nærmeste dagene. Her er det en stille 17 mai ja- skal faktisk bli hentet etterpå av mann og lillegutt så jeg hvertfall får med meg middagen hos foreldrene mine i år. Er litt lei meg for å gå glipp av min sønns første 17mai- tog, men men...får komme sterkere tilbake neste år! Ha en fortsatt fin og rolig dag:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå