Gå til innhold

Noen gravide i London?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen norske gravide i London eller norsk engelske par med barn? Jeg har termin 5 Januar 2008 og hadde vaert fint aa hatt en buddy!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har termin i morgen! Og synes ogsa det hadde vaert fint a finne flere norske gravide/med barn i London.

Saa ta gjerne kontakt, vet ikke hva som er vanlig her pa forumet i forhold tll a legge igjen email adr eller slikt, men her er iallefall min;

[email protected]

Jeg bor i Blackheath omradet, sor-ost London, hvor bor du?

'Duck'

Skrevet

hei,

Du har kanskje faatt allerede du naa?!!!

jeg bor i Wapping men skal flytte til Surbiton i Juli. Jobber i sentrum ved charing cross saa si i fra om du skal paa trilletur!

[email protected]

Skrevet

Hei,

Er kanskje litt tidlig ute (gravid i uke seks eller noe saant). Men jeg venter nummer to tidlig februar 2008. Bor i naerheten av Richmond (soer-vest London).

Et treff hadde vaert hyggelig!

epost adressen min er: [email protected]

Skrevet

Hei,

Saa bra da. Jeg har termin den 5 Januar, da blir det trilleklubb i Richmond park!

ingrid

Skrevet

Kjempefint! Det er jo saa tidlig enda at jeg ikke har begynt aa fortelle det til folk enda. Kan liksom ikke helt tro det selv. I en stille stund paa jobb i dag tenkte jeg at jeg kunne se litt her bare for goey, og plutselig naa foeles det hele saa mye mer virkelig. Gleder meg allerede til vinteren.....hmmmm....

• 1 måned senere...
Skrevet

Hvordan gaar det med dere?

Jeg har naa flytta og er "etablert" i Surbiton, har faatt ny termin; 27ende Desember. Synes at alt gaar saa fort liksom, er jo ikke klar for dette jeg :)

ingrid

• 2 uker senere...
Skrevet

ok, nå begynner jeg nesten å gråte...........

for 4 år siden fødte jeg min første i Surrey...........

Jet har jobbet i Surbiton og være mye ute i Richmond..........

fikk nesten litt "hjemlengsel" jeg nå.......

kos dere damer!

Skrevet

Hei, har sjølv termin den 15. November og vil gjerne treffe andre norske gravide i london. Bur sjølv i sør London like ved Brixton. Nokon i nœrleiken?

Skrevet

hei, hvilket sykehus fodte du paa? kingston/epsom?

Skrevet

Jeg fødte på Epsom General

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...