Anonym bruker Skrevet 17. mai 2007 #1 Skrevet 17. mai 2007 Noen norske gravide i London eller norsk engelske par med barn? Jeg har termin 5 Januar 2008 og hadde vaert fint aa hatt en buddy!
duck Skrevet 24. mai 2007 #2 Skrevet 24. mai 2007 Hei! Jeg har termin i morgen! Og synes ogsa det hadde vaert fint a finne flere norske gravide/med barn i London. Saa ta gjerne kontakt, vet ikke hva som er vanlig her pa forumet i forhold tll a legge igjen email adr eller slikt, men her er iallefall min; [email protected] Jeg bor i Blackheath omradet, sor-ost London, hvor bor du? 'Duck'
IMA78 Skrevet 29. mai 2007 #3 Skrevet 29. mai 2007 hei, Du har kanskje faatt allerede du naa?!!! jeg bor i Wapping men skal flytte til Surbiton i Juli. Jobber i sentrum ved charing cross saa si i fra om du skal paa trilletur! [email protected]
Mrs J Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 Hei, Er kanskje litt tidlig ute (gravid i uke seks eller noe saant). Men jeg venter nummer to tidlig februar 2008. Bor i naerheten av Richmond (soer-vest London). Et treff hadde vaert hyggelig! epost adressen min er: [email protected]
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 Hei, Saa bra da. Jeg har termin den 5 Januar, da blir det trilleklubb i Richmond park! ingrid
Mrs J Skrevet 5. juni 2007 #6 Skrevet 5. juni 2007 Kjempefint! Det er jo saa tidlig enda at jeg ikke har begynt aa fortelle det til folk enda. Kan liksom ikke helt tro det selv. I en stille stund paa jobb i dag tenkte jeg at jeg kunne se litt her bare for goey, og plutselig naa foeles det hele saa mye mer virkelig. Gleder meg allerede til vinteren.....hmmmm....
IMA78 Skrevet 16. juli 2007 #7 Skrevet 16. juli 2007 Hvordan gaar det med dere? Jeg har naa flytta og er "etablert" i Surbiton, har faatt ny termin; 27ende Desember. Synes at alt gaar saa fort liksom, er jo ikke klar for dette jeg ingrid
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2007 #8 Skrevet 25. juli 2007 ok, nå begynner jeg nesten å gråte........... for 4 år siden fødte jeg min første i Surrey........... Jet har jobbet i Surbiton og være mye ute i Richmond.......... fikk nesten litt "hjemlengsel" jeg nå....... kos dere damer!
adadLND Skrevet 30. juli 2007 #9 Skrevet 30. juli 2007 Hei, har sjølv termin den 15. November og vil gjerne treffe andre norske gravide i london. Bur sjølv i sør London like ved Brixton. Nokon i nœrleiken?
IMA78 Skrevet 31. juli 2007 #10 Skrevet 31. juli 2007 hei alle: kanskje vi skal ta sikte paa aa motes utpaa hosten engang, /september/october? min email addresse er [email protected]
IMA78 Skrevet 31. juli 2007 #11 Skrevet 31. juli 2007 hei, hvilket sykehus fodte du paa? kingston/epsom?
IMA78 Skrevet 30. september 2007 #13 Skrevet 30. september 2007 Hei alle, skal vi ta sikte paa aa motes til uka/helga/neste uke? email: [email protected]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå