Gå til innhold

Tilbake... med en gutt på 4 dager :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja jenter: vi snek i køen. Gutten vår ville ut på søndag.

Kl 19.00 gikk vannet, 5 minutter etterpå startet riene med 2-3 minutters mellomrom. Kl 21.15 var vi på sykehuset etter en 40min tur istede 55... Hadde da alt 5cm åpning. Etter 45min registrering fikk jeg beskjed om å tisse. Da jeg satt på do følte jeg at jeg måtte presse, sa ifra om det og da gikk det rett til fødestua. Ny sjekk: Hodet var i åpninga. Kl. 23.30 var gutten vår født!

Kort men veldig heftig! Rakk ikke noe form for smertelindring. Bare oksygen...

Sebastian veide 3060 og er 46 cm. Hode 32cm :-)

Nå går dagen til å pumpe, lirke i han maten, sove og så fra starten igjen. (Siden han er 4 uker for tidlig fra min terimin/ 3 uker fra UL klarer han ikke å suge fra puppen)

Jeg ønsker dere alle lykke til med fødslene. Dere har noe helt vidunderlig å vente på :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med gutten! Da fikk du ikke mye tid til aa forberede deg, men kanskje det er like bra :-)

Kos deg paa foerste 17. mai med den lille - en litt annerledes 17. mai enn dere er vant til!

Skrevet

hei hei, og gratulerer så mye m babyen, kos dere i den fine tiden og været:)

Skrevet

Nei, fikk ikke mye tid til å ta det med ro. Bare en helg :-)

Ja er en annerledes 17-mai i dag. Blir ikke noe tog på oss. Passer ikke inn med 3timers matinga...

Kos deg på din 17. mai.

Skrevet

Gratulerer så mye :)

Vi kommer snart etter:P

Skrevet

OBS, her går det unna ser jeg:) Gratulerer med vel overstått fødsell, kos deg med lille gutten...........

Skrevet

Gratulerer Så mye med gutten! Du sneik skikkelig i køen du ;) hihi;) Kos deg med den lille

Skrevet

Gratulerer så mykje med Sebastian!! Kos dykk framover :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...