Gå til innhold

Amming og hull i brystvorte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er her noen som har erfaring med det? Har hatt piercing i ene brystvorta, er lenge siden jeg tok den ut, men har fortsatt arr....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen erfaring med det, annet enn at jeg har hørt at det skal gå helt fint, er jo fortsatt massevis av melkekanaler intakt.

Skrevet

Jeg hadde piercing i brystvorta... Hadde den der hele graviditeten også når jeg gikk med førstemann.. Tok den ikke ut før jeg var å fødte. hehe. Hadde jeg ikke tenkt over engang... Men gikk helt greit å amme.. Melkegangene finner veien sin rundt hullet... Så ikke noe problem... Var til og med den puppen jeg hadde melk i lengst faktisk. hehe

Skrevet

Melken kommer ut av hele brystvorten. Men, kan jeg bare spørre om en ting ( jeg er litt gammel skjønner du)...hvorfor tar men, helt ærlig, piercing i brystvorta?

Teit spørsmål kanskje, så jeg hilser med

Skrevet

Oi, kan jo være forskjellige grunner til å ta piercing i brystvorta da..hehe, jeg hadde i begge, men tok de ut når jeg var ca 4 mnd på vei..følte det ble litt ubehagelig..Men jeg kan si for min del så hadde jeg fordi jeg syns det er stilig, liker "kicket" av å ta piercing og å ta nye plasser..:)

Skrevet

Men, er det litt for ekstra stimulans, hvis du skjønner....

Skrevet

hmm helt ærlig så hadde det med en liten fetisj å gjøre hær... når noen biter eller river litt i piercingen..:) *rødme*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...