Anonym bruker Skrevet 17. mai 2007 #1 Skrevet 17. mai 2007 Er her noen som har erfaring med det? Har hatt piercing i ene brystvorta, er lenge siden jeg tok den ut, men har fortsatt arr....
Mikaelle7 Skrevet 17. mai 2007 #2 Skrevet 17. mai 2007 Har ingen erfaring med det, annet enn at jeg har hørt at det skal gå helt fint, er jo fortsatt massevis av melkekanaler intakt.
Ane** Skrevet 17. mai 2007 #3 Skrevet 17. mai 2007 Jeg hadde piercing i brystvorta... Hadde den der hele graviditeten også når jeg gikk med førstemann.. Tok den ikke ut før jeg var å fødte. hehe. Hadde jeg ikke tenkt over engang... Men gikk helt greit å amme.. Melkegangene finner veien sin rundt hullet... Så ikke noe problem... Var til og med den puppen jeg hadde melk i lengst faktisk. hehe
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2007 #4 Skrevet 17. mai 2007 Melken kommer ut av hele brystvorten. Men, kan jeg bare spørre om en ting ( jeg er litt gammel skjønner du)...hvorfor tar men, helt ærlig, piercing i brystvorta? Teit spørsmål kanskje, så jeg hilser med
Gjest Skrevet 17. mai 2007 #5 Skrevet 17. mai 2007 Oi, kan jo være forskjellige grunner til å ta piercing i brystvorta da..hehe, jeg hadde i begge, men tok de ut når jeg var ca 4 mnd på vei..følte det ble litt ubehagelig..Men jeg kan si for min del så hadde jeg fordi jeg syns det er stilig, liker "kicket" av å ta piercing og å ta nye plasser..
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2007 #6 Skrevet 17. mai 2007 Men, er det litt for ekstra stimulans, hvis du skjønner....
Gjest Skrevet 17. mai 2007 #8 Skrevet 17. mai 2007 hmm helt ærlig så hadde det med en liten fetisj å gjøre hær... når noen biter eller river litt i piercingen.. *rødme*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå