Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 17. mai 2007 #1 Skrevet 17. mai 2007 Endelig er jeg fødeklar! Det stikker noe inni granskauen nedover i skjeden og urinrøret i dag, men har ikke UVI så håper det er modning på gang. Har vært en del stikking de siste 14 dagene men i dag er det da veldig hvor det skal stikke da...
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 17. mai 2007 #2 Skrevet 17. mai 2007 Gratulerer kommer etter i "klubben" om noen dager jeg også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå