Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

dere som har baby som ligger i sete,hvor kjenner dere mest spark? skal dere prøve snuing,føde i sete el keisersnitt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sparker innimellom overalt...

Men mest under navlen, litt på begge sider igrunn. Den er jo ikke festet eller seget ned i bekkenet enda, så mobiliteten er stor, heldigvis. Har enda et håp om at den skal snu på seg før det er forsent.

Tror jeg kommer til å forsøke snuing, men kommer ikke til å holde på hvis det er veldig vondt altså.

Ellers blir det vel KS, har ikke lyst på setefødsel. Har ikke lyst på KS heller, har lyst på en helt vanlig fødsel, som jeg har hatt to ganger før...

Men men, enda 6 uker igjen, iflg JM kan den godt snu på seg enda. Og jeg kjenner jo at den har god plass til å bevege seg, er "overalt" liksom :)

Skrevet

Jeg har jo ca 8 uker igjen, saa haaper baby snur seg. Jeg kjenner spark mest paa sidene (ligger vekselvis i tverrleie og seteleie), har aldri kjent spark mot ribbeina. Mot urinblaere derimot..

Jeg vil proeve aa snu, men som Moniccen sier stopper jeg det hvis det er for ille vondt altsaa. Ellers tror jeg jeg velger keisersnitt, da jeg er litt engstelig for eventuelle komplikasjoner ved setefodsel (komplikasjoner for baby, mer enn for meg).

Skrevet

Hva gjør de når de prøver og snu den lille ? Har fått beskjed at det mest sannsynlig er seteleie hos meg. Kan si jeg har litt angst !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...