Gå til innhold

Det kan se ut som om ting skal ta tid.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

men at det blir baby på nasjonaldagen tror jeg nesten helt sikkert.Er over termin og ble strippet i går. Har hatt menssmerter i tak i ett par timer nå.Kunne tenkt meg å se min lille datter i tog før det skjer mer, men det er vanskelig å bestemme. Åh, at det skulle gå så lang tid at vi havnet på denne dagen.Men skjer det i dag, får man bare se det positive i det.Det vil jo i framtiden bli en dobbel festdag da.Flere som tror det kan bli baby i dag??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med nr 1 ble jeg strippet og gikk med mensmurringer og smårier i 8 dager før fødselen. Var da utslitt av å gå å vente og se hele tiden, og ikke få ro til å sove. Med nr 2 ble jeg strippet, og neste dag var jenta der. Ingen mensmurringer å klage over, våknet da bare neste morgen av en ri, som tiltok utover dagen i rolig tempo og endte i en rolig fødsel utpå ettermiddagen. Nå er jeg ved termin med nr tre, alt rolig her. Du får vel kanskje holde deg litt i beredskap i forhold til at du kanskje havner på føden i dag, så det er vel greit å ikke planlegge de store utfluktene - og ivertfall ikke alene med den lille(: Tenker jo som du, at siden min baby ikke er kommet til nå er jeg glad om den ivertfall venter over denne dagen slik at jeg, faren og barna får en rolig feiring av 17.mai. Men skjer det så skjer det, og vi takler nok det også(:

Skrevet

Hmmmm... får håpe du får sett litt på toget da! Lurer på om det skjer noe her idag og. Har smerter i rygg og mage og det har kommet blod. Kunne godt ventet litt synes jeg...men men...kommer h*n så kommer h*n. Men det trenger jo ikke være det heller, kanskje bare litt modning?Skulle bare ønske jeg ikke grudde meg sånn til denne fødselen! Jaja... overlever vel!

Du får ha lykke til Mamma1!

Gratulerer med dagen alle sammen!

Skrevet

Lykke til til dere begge to, håper dere får en fin dag!

Skrevet

Ser ut som det kanskje kan skje noe her i dag...

Våknet av en meget sterk "kynner".

Har gått med "menssmerter" i en time nå. De øker i intensitet med jevne mellomrom. Vill ikke ta noe tid enda. Redd jeg bare lurer meg selv...hehe

Skrevet

Er veldig i tvil selv her. Formen er ikke mey ås kryte av. Løprt på do og tømmrt tarmen, kaster opp og magen er steinhard og stinn. Vondt og vonde tak- men ingen regelmessighet. Bekkenet brenner og jeg klarer såvidt å gå. Og hvor mye kan den babyen presse ned egentlig uten at noe faktisk skjer...

Nå må det gjerne bli 17 mai baby her- noe annet betyr bare at jeg må gå slik enda lenger!

*sutre sutre*

Det blir som det blir uansett og satser på at det uansett heller ikke kan være så lenge igjen:-)))

Lykke til alle sammen! Og gartulerer med dagen:-)))

Skrevet

Hvordan går det jenter, noen med positiv utvikling på rifronten?Ikke her, har hatt en dårlig dag fysisk sett, masse konstant jevnt vondt i magen, ilinger nedover føttene, vond korsrygg...i det hele tatt pyton og være til. Nå blir det nok ikke 17mai uansett, men håper på 18mai nå da..klamrer meg fast til håpet.

Skrevet

17.mai er en pyton dag å ha bursdag på, 18. mai er mye bedre, så trøst deg med det! Det er ikke mange årene en kan lure ungene med at folk flagger og går i tog for dem. Man blir litt snytt når en har bursdag på en slik dag!

Lykke til, krysser fingrene for at alt går greit i morgen!

Skrevet

Ja, takk for det, du har helt sikkert rett.Du da, lenge igjen? Tror ikke det, du virker veldig avslappet i forhold til deg selv:-)

Skrevet

Hei igjen...

Så kjedelig da! Ikke noe fremgang her eller bare så det er sagt! Har stoppet opp, og det er bare små mensmurringer igjen... er sliten etter denne lange og intense dagen! Blir spennende om det snart skjer noe altså! Men for all del, jeg har 5 dager til termin, så jeg skal nå stille meg fint bak i køen uten å klage om noen av dere setter igang:oD

Masse lykke til da, så krysser jeg fingre for litt action her!

Skrevet

Ja, da synes jeg du skal stille deg bak i køen;-) Neida, det er vel en mening med at babyen lar vente på seg..selv om jeg har vansker med å se det.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...