Gå til innhold

Endelig hjemme med Lillebror


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja i går kveld kom vi altså hjem fra nyfødt intensiv, som har vært vårt hjem i over to uker etter fødselen. Lillebror ble født 6 uker før fødselen og trengte hjelp med pustemaskin den første tiden. Heldigvis var ikke vekta hans så lite etter forholdene og han spiser godt. Så da vi fikk dra hjem etter over fire måneders bekymring og frustrasjoner (jeg var innlagt noen måneder før fødselen), var det lykkerus i hele meg. HJEM!

Så i morgen skal jeg ut og gå i 1.mai-tog. Ikke sammen med lillebror men storesøsknene som har måttet unnvære meg mye de siste månedene. Den yngste skal være hjemme sammen med pappaen. Ihvertfall til sulten melder seg...

Ha en fin 17. mai jenter, og ikke slit dere ut med for mye gange da. =0)

 

Klemmer fra Lone

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ammetåke... - Det skal selvfølgelig være 17.mai-tog ikke 1.mai...he he -Håper dere er litt mer våkne enn meg. har nettopp strøket masse skjorter og klær...jaja...

Skrevet

ÅÅÅÅHHH! så godt å høre at alt går bra med deg og lille prinsen.

 

Gratulerer så masse og ha en kjempe fin 17. mai med familien din:0)

Skrevet

Åh!! D va koseli å høre!:)

Du får ha en flott 17.mai!:)

D fortjene du:):)

Skrevet

Så bra å høyre at de har fått kome HEIM! Det er nok deilig (og kjekt for storesøsken å få ha mamma heime på fulltid)

Lykke til vidare, og kos dykk i 17.mai-toget :)

Skrevet

Såå koselig å høre, Lone!!

Vi er mange som har tenkt på dere vettu :o))

Kos deg masse som 3- barnsmor og nyyyt å være hjemme!!!

 

klem,

Skrevet

å så koselig... fikk tåra i øyan i no,så glad på deres vegne..tenker de største e glade for å ha mamma hjemme no ja :-)

 

ha en kjempe fin feiring idag alle sammens her inne :-)

Skrevet

Så flott vennen! Kos deg masse med lille Brede:)

Stor klem!

Skrevet

Gratulerer så mye Lone, godt å høre.

alt ordner seg for snille piker:-)

Vi skal ut nå snart med lille Iselin (fødte 8.5, 12 dager før termin.) og se på borgertoget i ski sammen med ett sett besteforeldre.

Blir da hennes første 17. mai og vår førdet som foreldre.

 

Ha en kjempefin 17. mai alle sammen.

Skrevet

Gratulera så masse med guten!! Så godt at alt gjekk fint. Da må ha vore nåken lange og tøffe måneda for deg og dine den siste tida, så no håpa eg dåke berre får nyta "friheten" og det nye famimliemedlemmet. Ha ei fortsatt fin 17-mai:))

Skrevet

Det var stort å høre at dere endelig kunne komme hjem til resten av gjengen. Håper du har hatt ei fin 17-mai feiring med barna, ha forsatt en trivelig 17-mai, ønsker deg masse masse lykke til videre, godt å høre at ting ordner seg så fint noen ganger:)

Kjempe klem fra meg med magen:)

Skrevet

Gratulerer masse, det er godt dere er kommet hjem, du har tilbragt mye tid på sykehuset nå!

Hvor stor var Lillebror da han ble født og hvor stor er han nå? Er litt nyskjerrig, mine tvillinger er nemlig på vei ut, ikke bokstavelig talt, men vi har fått vite at i løpet av 1-2 uker er de her og jeg er 33+3 i dag.

 

Håper du har en strålende 17. mai!

Lykke til videre!

 

Lene

Skrevet

Å så deilig da! Endelig kan du forlate sykehuset for godt! Med baby! :-) Kos dere Lone!

Skrevet

Så godt å høre at dere er kommet vel hjem Lone. Nå får dere bare råkose dere. Ha en god 17. mai

Skrevet

Tusen takk for mange koselige innlegg jenter! Dere er fabelaktige.

Til henne som lurte på Lillebrors vekt ved fødselen kan jeg fortelle at han var 2680g og 47cm lang. Litt over snittet. Synes allerede han har vokst jeg da. nesten tre uker gammel lille nurket nå.

Lykke til alle dere som går og venter.

klem Lone

Skrevet

Godt å høre det går bra med dere! Helt utrulig, du har din lille gutt der allerede, æ har minst 17 dager igjen. Jaja. Skjønne jo at du heller ville latt han modnes inne i magen, det gjør jeg! Du har vært så fabelaktig å følge med på under hele prosessen. Nesten så jeg føler jeg kjenner deg og Brage (fantastisk navn)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...