Anonym bruker Skrevet 16. mai 2007 #1 Skrevet 16. mai 2007 Hei. Lovte å komme med en oppdatering jeg. ( jeg skrev ett innlegg at jeg kjente mindre liv som du svarte på) Når klokka var akkurat 23.00 la jeg meg på sofaen, og mannen la hånda på magen.. Det var stille som graven.. Men, etter et par minutter kjente vi spark, og etter 8-9 min hadde vi kjent 10 spark. Noen skikkelig harde spark, andre svake. Men sterke nok slik at mannen min kjente de.. Ble utrolig lettet da, og nå føler jeg at han er frisk og fin i magen min. Har ikke kjent så mye mer etter det, men 10 spark på 9 min, det bør jeg vel være fornøyd med? Har jo kjent han før i dag også da, men ikke så mye.., Tusen takk for at du ville svare meg
Alba44 Skrevet 17. mai 2007 #2 Skrevet 17. mai 2007 Heisann! Nå ble jeg glad!!! Lette etter innlegg fra deg nå... Supert at lillevennen har gitt tydelige tegn fra seg nå, og ikke skremmer mammaen og pappaen sin sånn. Ingenting i verden er bedre enn å få bekreftelse på at alt er bra med babyen vår :-D 10 spark på 8-9 min. er veldig bra!!! "Rekorden" som jeg har kjent med lillegutt er 15-16 min. En skikkelig fighter som bor i magen din :-D Ha en strålende 17.mai!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå