Gå til innhold

trist.... :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skal gifte meg neste sommer men jeg har egentlig ikke noen venner. sitter å tenker på hvem jeg skal spørre om å være forlover men kommer ikke på noen egentlig. har mistet kontakten med alle..... :( er ikke helt sikker på hve jeg skal gjøre nå. :(

noen som har noen ideer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du ikke noen kollegaer som du kunne tenke deg å gi den oppgaven?

Eller søskenbarn? Søsken?

Skrevet

jeg har tenkt litt på søsteren min men............ er ikke helt sikker. føler at det blir litt trist også.....

Skrevet

jeg skjønner at det kan føles litt trist, i og med at det sikkert hadde vært mest koselig å ha en venn.

men søsteren din skal du også ha hele livet, og hun vet nok å vise at hun setter pris på deg.

Kjenner ei som skal gifte seg nå i aug, og hun har valgt sin søster som forlover. Hun har noen venner også som hun godt kunne valgt, men som hun sa "vennene mine kan flytte og vi kan miste kontakt, men man mister ikke kontakt med sin egen søster, allikevel om hun skal flytte".

Hadde syns det var fint å valgt søsteren sin jeg.

Skrevet

Jeg har spurt søsteren min som forlover og føler at det var veldig riktig for meg:) Hun er en jeg alltid kan stole på og en jeg tør å kjefte på osv.. Hun er en god venn:)

Skrevet

Kanskje du blir kjent med noen gjennom f.eks barselgruppa som du finner kjemien med?

Mye kan skje frem til neste sommer :o)

Jeg ville nok spurt søsteren min om det kom til det.

Hvem kjenner deg vel bedre =)

Skrevet

Livet har så mange epoker! Så du gifter deg i en periode du har få nære venner. Det er det mange som gjør, altså. Det går opp og ned i det sosiale livet for de aller fleste... Dessuten; det er ikke trist, men flott, å ha søsteren som forlover - syns jeg da!

Skrevet

Det er lett å komme i kontakt med gamle kjente på Facebook.

kanskje du kan finne tilbake til et vennskap med en du ikke har hatt kontakt med på en stund som kan passe som forlover, hvis du ikke ønsker å spørre sin søster

Skrevet

Å ha søsteren sin som forlover er ikke trist. Jeg hadde følt det som en ÆRE hvis søsteren min hadde spurt meg om å være forloveren hennes =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...