Gå til innhold

Mannen min glaner åpentlyst på andre slanke og snertne damer.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får jo meg til å føle meg lite atraktiv og pen, er jo høy gravid og jeg mener at det skal jo være vakkert.

Han sier og det når jeg spør, men synes han er litt vel frekk som holder på sånn og skylder på innstinktet i det ene øyeblikket og i det andre sier han at han ikke glante.

Hva med å gi sin gravide kone litt oppmerksomhet isteden da.

Jeg er veldig slank og har flat mage til vanlig og da er det en helt annen tone, jeg er jo vel så stolt av kroppen min nå når lille vennen ligger inni der om ikke mer også, synes vi skulle få høre det mer av våre mannfolk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde blitt lynings!! Jeg hadde fortalt han at hvis han ikke syntes jeg var attraktiv som gravid, kunne han tenke seg bedre om neste gang det ble snakk om flere unger... Jeg hadde ikke godtatt "unnskyldningen" om innstinkt!!!

Skrevet

Fy skam mannen din! Jeg hadde blitt rasende, og ikke snakket til han på en stund...med restriksjoner både her og der ;)

Skrevet

Takk for støtten jenter, tro meg, ble rasende ja, men virker ikke som det gikk helt inn, blir oppgitt.....

Skrevet

Det kan jo hende at han ser på disse jentene fordi de minner om slik du ser ut når du ikke er gravid...

Du vet jo at han synes det er attraktivt, han falt jo for deg.

Hvordan er det med deg, og dere andre medsøstre; holder dere øynene deres for dere selv, eller ser dere på andre gutter/menn når dere er ute og går?

Er det anderledes at vi ser på kjekke menn enn at kjærestene våre ser på attraktive kvinner?

Bare noe å tenke på...

Skrevet

"Det kan hende at han ser på disse jentene fordi de minner om slik du ser ut når du ikke er gravid..." Er dette noe du virrrrrkelig ville ha trodd på, hvis dette var din mann ?!? Du er ikke SÅ naiv, vel ?!

Mulig jeg ikke alltid holder øya helt for meg selv, når vi er ute, men jeg stirrer da virkelig ikke åpenlyst, heller. Hvor nedrig kan en bli, da ? Det handler om respekt og litttttegrann finfølelse. Forøvrig titter jeg helst på MIN mann når vi er ute, som er en høy og mørk hønk ! (;

Enhver mann med ei gravid dame, burde ha såpass mye vett i skallen, respekt for sin kjære og stolthet, at han ikke gikk og glodde på andre damer ! Jeg føler meg vakker og flott når vi er ute, og det bør jammen min mann også støtte !

Skrevet

Dette tror jeg er vanlig blant menn. Ser i allefall det hele tiden. Mannen min glaner også på andre jenter (spesielt når vi kjører bil). Dette har han gjort både før og etter jeg ble gravid. Det irriterer meg grenseløst og jeg føler meg som en dritt. Har tatt det opp med han, men han påstår at han ikke glaner

Skrevet

Han må da få kikke litt, så lenge han viser og beviser at det er deg han er glad i. Kvinner har evnen til å se med øynene, mens menn er litt mer klønete å på et merkelig vis må se med hele hodet.

Skrevet

åååå.. jeg hadde blitt helt gal om min samboer hadde gjort det.. jeg går tross alt å bærer på barnet hans, da har han å få meg til å føle meg som verdens vakreste til enhver tid. samme hvordan jeg skulle se ut!!!!

Skrevet

Jeg ser ikke på andre menn i det hele tatt, de interesserer meg faktisk ikke lenger. (Svar på det anonym spurte om over her) Mannen min gjør ikke det han heller, for ham finnes det én dronning i verden, og det er meg ;) Jepp, jeg har vært veldig heldig, jeg vet det.

Er ikke rart folk blir opphengt i utseendet i dagens samfunn, jeg klandrer ingen for det. Men det er jo faktisk ikke viktig! Mannen min er helt uinteressert i om jeg går opp eller ned i vekt, jeg kan være tykk eller tynn, det spiller virkelig ingen rolle for ham, han ser bare innover, og det er jeg som er hans utvalgte.

Etter at jeg møtte ham har jeg begynt å se på meg selv med hans øyne, og kan med hånden på hjertet si at jeg ikke har noen negative tanker ang eget utseende, verken hva gjelder vekt eller andre ting (og jeg er ingen fotomodell, for å si det sånn, men jeg er bra nok som jeg er).

Og etter at jeg fullt ut ble fortrolig med eget utseende, legger jeg ikke lenger merke til om mannen min går opp eller ned i vekt han heller, det eneste som teller for meg, er å ta vare på helsa, og av den grunn heller ikke bli helseskadelig tykk.

Mannen min er den jeg vet om i verden med det aller mest solide selvbildet, ingenting kan rokke ved hans syn på seg selv. Og han har lært meg å se på meg selv på samme måten.

Så hvor vil jeg med alt dette? Ser jo at det er en avsporing. Til HI, du kan jo ikke kontrollere mannen din, men jeg skjønner at du synes det er leit om han ser på andre. Du sier at det er en "helt annen tone" når du er ditt vanlige slanke jeg, og det er vel her det gjør mest vondt, tenker jeg, ikke om han kikker på andre. For hvis du oppfatter at han ikke er så tiltrukket av deg nå som du er gravid med hans barn, er det vel ikke noe særlig. Men vit uansett, si til deg selv hver eneste dag, at din verdi som menneske ikke har noe å si med hvordan du ser ut. Ikke la noen mann eller noen annen innbille deg noe annet.

Skrevet

Bryr meg ikke noe om at mannen min titter på andre jenter/damer jeg. Titter jeg også. Man mister jo ikke evnen til å se om andre er pene selv om man har en partner...

Hender også ofte vi sier til hverandre "oi, hun/han var pen". Og da vet begge to at vi ikke prøver å skjule noe for hverandre. Jeg vet at han titter uansett, så da kan han like godt være åpen om det. Var han som åpnet for dette her. Har alltid tittet og fortalt meg hvem han synes er pene. I begynnelsen synes jeg det var vemlig, og ble litt sjalu, men nå synes jeg det er veldig befriende. Så lenge jeg stoler på ham, og ikke mistenker ham for å gjøre noe annet enn å titte, så er det helt greit.

Nå må det sies at mannen min er veldig flink til å få meg til å føle meg bra også da. Han forteller meg hver dag hvor pen han synes jeg er, og jeg føler på ingen måte at han har mer lyst på andre damer fordi han titter på dem. Da hadde han nok ikke vært sammen med meg.

Skrevet

Mannen min titter også.men er ganske diskre.

Han er dessuten veldig flink til å fortelle hvor flott han syntes jeg ser ut om dagen.....

Da er på en måte alt greit ;-)

Skrevet

Mannen min titter på andre damer, men syns at jeg er den fineste, gravid eller ei :-) Så jeg syns ikke det gjør noe at han titter på andre.

Men jeg forstår jo at man reagerer dersom mannen plutselig bare er opptatt av andre damer, og ikke bryr seg om kjæresten i det hele tatt lenger. Men litt titting kan jeg ikke se skaden i, så lenge dama er den viktigste.

Og selvfølgelig har det jo litt å si hvor god selvtillit man har da, dersom man har lav selvtillit, eller har lagt mye av sin selvsikkerhet i utseendet, som jo naturlig nok forandrer seg under en graviditet, føles det sikkert langt verre. Og da bør jo mannen ta hensyn til det, og forsøke å hjelpe litt til med å bygge opp selvtilliten.

Siden jeg vet at jeg har sterkere og mer varige kvaliteter enn utseendet, er jeg ikke så opptatt av at mannen min skal synes at jeg er den eneste pene jenta i verden :-)

Skrevet

Og helt ærlig titter jeg da litt på pene mennesker selv også. Har ikke noe med seksuell tiltrekning å gjøre, men hvis jeg f.eks ser ei veldig pen jente titter jeg jo litt, og dulter kanskje borti mannen min så han også skal få sett. Er vel litt naturlig det med at man legger litt merke til de som er så pene at de skiller seg ut :-) Men for tiden legger jeg vel vanligvis mest merke til alle de søte barna der ute. He he, man blir lettrørt av graviditet og barselstid :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...