mammaTiL4gutter Skrevet 16. mai 2007 #1 Skrevet 16. mai 2007 HEISANN!! Jeg vil bare fortelle at jeg går ut i langtids-sykmelding... Har i dag prøvd bunaden :-) og opplevde i den forbindelse : pustevansker,hjertebank,og svimmelhetsanfall. Er no klinisk deprimert , og har i tillegg stukket meg i halspulsåra med bunadsølja.... vi sees vell til høsten. :-)) Ha en fin fin 17.Mai alle sammen :-)
Reveenka Skrevet 16. mai 2007 #2 Skrevet 16. mai 2007 Haha! Nei, det var kanskje litt dårlig gjort å le - men det er sånn jeg føler meg ved tanken på å prøve min egen bunad, så den er ikke prøvd enda, den henger i skapet og jeg regner bare med at den skal passe i år også....(er forresten fire kilo lettere enn 17mai ifjor, så jeg blir kjempesur hvis den ikke passer skikkelig bra i år....c",))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå