Gå til innhold

:-)) sånn er ståa her :-))


Anbefalte innlegg

Skrevet

HEISANN!!

 

Jeg vil bare fortelle at jeg går ut i langtids-sykmelding...

Har i dag prøvd bunaden :-)

og opplevde i den forbindelse :

pustevansker,hjertebank,og svimmelhetsanfall.

Er no klinisk deprimert ,

og har i tillegg stukket meg i halspulsåra med bunadsølja....

vi sees vell til høsten. :-))

 

Ha en fin fin 17.Mai alle sammen :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha! Nei, det var kanskje litt dårlig gjort å le - men det er sånn jeg føler meg ved tanken på å prøve min egen bunad, så den er ikke prøvd enda, den henger i skapet og jeg regner bare med at den skal passe i år også....(er forresten fire kilo lettere enn 17mai ifjor, så jeg blir kjempesur hvis den ikke passer skikkelig bra i år....c",))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...