Gjest Skrevet 16. mai 2007 #1 Skrevet 16. mai 2007 Hei. Pga den sterke antibiotikaen jeg tar kan jeg ikke amme (ikke at jeg orker det akkurat nå heller) men jeg kan ikke gi Matteo melken jeg pumper ut heller (og det blir jo litt for jeg pumper 2.hver time).. Men nå har jeg oppdaget at han får så grønn bæsj. Er dette normalt når jeg gir bare mme? Han bæsjer hver dag og kanskje også 2 ganger pr dag. Har normalt litt luftsmerter, men ikke noe å sette fingeren på. Han klynker litt også fiser han. Men han skriker ikke.. Er dette normalt eller får han for lite næring? (leste at det kan være et tegn)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 16. mai 2007 #2 Skrevet 16. mai 2007 Det er normal at bæsjen blir grønn når de får noe annet enn det de er vant til, det kan være så lite som at de endrer fra en type mme til en annen, Mia har hatt det noen ganger selv. De kan også bæsje oftere enn mm-barn. Med flaske blir det litt mere luft, så det er også greit. Han regulerer nok seg selv, men du kan lese på pakken med mme hvor mye som er anbefalt dose for en på hans alder. Grønn bæsj skal ikke vare lenge, bare til kroppen får regulert seg til endringen. Har han hatt det lenge?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå