Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjett om eg har skaffa meg ett stort positivt problem da!!! Kjøpte kjole og alt tilbehør og er klar for å gifte meg i august... Men tru det eller ei , er gravid og er i 5.mnd da bryllupet er.. hva gjør eg???? Kjolen vil ikkje passe.. Og den er jo helt nydelig....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da må du nok krype inn i en mammakjole. Den kjolen du har kjøpt kan du sikkert selge for en fin slump.

Skrevet

hihi, velkommen i gjengen=)

Samme problem som deg, men hååååper på at kjolen kan syes ut så magen får plass inni.

vil ikkje ha en an kjole eg, prøvde sikkert 20kjoler og bare den va helt perfekt.

Skrevet

hehe.. eg og håpet at den kunne syes ut, men den gang ei.. Ikkje så mykje.. Off.. Hadde så lyst på den kjolen.. men men. det finnes vel mange fine mamma kjoler også.. Har ikkje funne så veldig mange på nettet enda.. Noen som vet om sider??

Skrevet

Ta den med til en skredder - utrolig hva de klarer der! Er ikke så dyrt som man kanskje tror heller.

Skrevet

inne på finn.no e d en del kjoler som e sydd om til gravide-kjoler. mange fine der faktisk.

har endå tilgode å finne en fin gravidkjole, men d e min smak.

så d va herlig å se at vanlige kjoler kan gjøres om.

eg ska ringe brudesalongen imåro å høre om de kan gjøre nokke m min, ellers tar eg den m til skredder som en over her anbefalte.

e villig til å gjøre mye for å få bruke den kjolen på bryllupsdagen!!!

Vet om folk som har byttet ut glidelåsen med snøring og på den måten fått plass til magen i kjolen.

Lykke til hvertfall, håper d ordna seg for deg

Skrevet

TUSEN TAKK FOR GODE TIPS!!!!! Her var jo noen fine kjoler for gravide.. Hadde vert på finn, men eg såg gjennom alle kjolene og da blir det litt som blir oversett og tydeligvis har eg gått forbi dei for gravide... hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...