Gjest Skrevet 16. mai 2007 #1 Skrevet 16. mai 2007 Jeg har hele tiden trodd jeg visste hvem far til lille i magen er.. men nå fortalte en kompis av meg at han hadde kjørt ei på tjukka.. jeg lurte på hvordan han fikk til det siden han da vi drev på alltid pleide å trekke seg ut... det hadde han gjort til henne å, men likevel er hun blitt gravid.. skal visstnok ta abort så den saken løser jo seg for de.. men jeg hadde sex med han i den perioden jeg ble gravid men hadde utelukket han som far siden han trakk seg ut rimelig lenge før han kom.. men nå ble jeg skikkelig skremt av å høre at han er så fruktbar at han har gjort henne gravid selv om han trakk seg ut.. og da lurer jo jeg på om der virkelig kan skje at jeg må vurdere han som en mulighet som far.. det passer meg så sykt dårlig at jeg nesten griner.. håper det bare er slik at de to var fryktelig uheldig og at lynet ikke slår ned to ganger på samme måte for hans del for jeg har jo endelig vent meg til at barnefar faktisk er far til lille...skal jo ta dna test etter lille er ute etter ønske fra barnefar, og jeg håper og regner med at den viser at han jeg var sikker på er barnefar.. faktisk er det!!:S måtte bare puste det ut liksom:( jeg undretegner med anonym pga alle fordømmende mennesker men regner med at dere som kjenner meg godt nok skjønner hvem jeg er..
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2007 #2 Skrevet 16. mai 2007 Det kommer små dråper med sperm så fort penisen blir erigert. Ikke i store mengder, men nok til at man kan bli gravid. Så verken å hoppe av i svingen eller sikre perioder er på noen måte sikkert.
puusekatt Skrevet 16. mai 2007 #3 Skrevet 16. mai 2007 Hei Tigern : ) Ser at du skriver at du undertegner som anonym, men slik ble det tydeligvis ikke. Håper det ikke er noen som lager kvalm her inne av den grunn. Skjønner godt bekymringene dine - var nok ikke nå særlig å få vite dette nå... Sannsynligheten for at denne kompisen din er barnefar er vel veldig liten, men såklart er den vel der... Nå skal jeg ikke skremme deg ekstra, men det er jo sånn at det kan komme ut noen dråper sæd sånn før han virkelig "kommer" :/ Håper at det ordner seg for deg, og at det ikke er noen grunn til bekymring! Slenger over et kakestykke av mammas deilige pavlovakake som jeg sitter og koser meg med ; - ) Ha en fin kveld! Klem
Gjest Skrevet 16. mai 2007 #4 Skrevet 16. mai 2007 haha jaja får vel bare leve med det, tar ammetåka på forhånd og glemte å undertegne med anonym, men håper likevel ingen dømmer meg for ett lite feilgrep alle kan begå...
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 16. mai 2007 #5 Skrevet 16. mai 2007 Heisann vennen, du glømte nok den anonym-knappen (har og gjort d en gang), men hvis d e nån som kjem å lage bråk på denna råden, da blir d månelyst!!! *knurrrrrr* Forstår at du e redd, og lei deg no, men d blir å årdne seg uannsett. Og d e nok ikke hans barn, d e nok sånn som du trudde fra begynnelsen! Man blir bare litt sånn ekstra små paranoid når man e gravid, og d e jo størst sannsynelighet at barnefaren som du har blitt vandt me, er barnefaren. Og hvis d skulle vise seg å ikke være d, så e jo ikkje d så ille heller, da slipp du i hvertfall den dustate stemora på 16;) Og ser fålk ned på deg, og dømme deg ut i fra dettan, så e d jo egentli dem d e synd i, sia dem må rakke ned på andre for å få seg sjøl tell å føle seg bedre. *sende deg en stooooooooooooor trøsteklem*
Gjest Skrevet 16. mai 2007 #6 Skrevet 16. mai 2007 uff ja jeg ble så ute av meg at jeg faktisk glemte å undertegne med anonym.. da kan jeg likegodt fortelle hele historien og håpe at ingen dømmer meg siden jeg er ærlig.. Han jeg hele tiden har trodd og håper er barnefar var jeg ikke sammen med, heller ikke forelska i.. I hele mitt liv har jeg alltid trodd at jeg ville komme til å ta abort om jeg skulle blir gravid tidlig og uetablert... Men jeg som dere vet klarte ikke tanken på abort når jeg oppdaget jeg var gravid.. plutselig smeltet jeg fullstendig jeg som alltid har vært litt sånn pytt pytt... uansett så drev jeg fast med barnefar sånn på kosebasis.. en kveld hadde jeg sex med en kompis av meg (derfor vi skal ta dna test).. men i forhold til termin er ikke han far sier jordmor, men vi vil jo være helt sikker... Så var det en kveld jeg havna til sengs med denne kompisen jeg skriver om i innlegget.. vi hadde jo drevet på før jeg møtte barnefar også skjedde det bare.. for jeg var jo ikke sammen med barnefar og følte ingen forpliktelser i forhold til han og det var jo gjensidig.. Så jeg hadde jo utelukket han som far i og med at han hoppa av i svingen... men grunnen til at jeg håper sterkt at han ikke er far til lille er at det plager meg ikke med stemødre osv ang barnefar siden jeg ikke er forelska i han, klart alderen på de plager meg, men ikke at han finner seg noen å være sammen med.. Men denne kompisen av meg... i starten av desember ble vi kosevenner igjen(hadde som sagt vært det i starten av sommeren)... så våkna jeg en dag og oppdaga at jeg hadde forelska meg i han.. men jeg var jo, og er fortsatt gravid og følte jeg ikke hadde noen sjanse på han pga det.. og som dere skjønner ble det heller ikke oss, ikke pga graviditeten min, men for at han ikke hadde de følelsene for meg som jeg hadde for han.. men vi er venner og han er fortsatt singel og jeg har fortsatt litt følelser for han som jeg prøver glemme.. Men hadde han vært far (selv om han hadde blitt en kjempegod pappa) så hadde det at ei som hadde fått han jeg elsker attpåtil skulle fått lov å kose og passe på og være en del av ungen min sitt liv gjort noe helt forferdelig grusomt vondt!!.. vet det er en egoistisk tanke i og med at jeg kunne samarbeidet mye bedre med denne enn barnefar og så videre.. men allikevel hater jeg den tanken så nå ble jeg rett og slett helt satt ut hær av at han er så fruktbar at den ene gangen han har hatt sex med henne og trekt seg ut så har hun blitt gravid.. :S
Gjest Skrevet 16. mai 2007 #7 Skrevet 16. mai 2007 heihei har skrevet mere utfyllende over svaret ditt om hvorfor jeg så ille håper kompisen min absolutt ikke er far:) klemme masse tilbake og takker for svar både til deg og pusekatt og for at dere ikke dømmer meg:)
ღFiskenogPrinsessa2007ღ Skrevet 16. mai 2007 #8 Skrevet 16. mai 2007 hei!! Det er nok ikke til og putte under en stol at muligheten er der selvom han trakk seg ut, men sjangsen er heller minimal. Man blir veldig paranoid av og til ja. Slapp av, og prøv og ikke tenk så mye på det. Det er nok barnefar som er barnefar skal du se=)
Gjest Skrevet 16. mai 2007 #9 Skrevet 16. mai 2007 uff ja risikoen er jo meget liten men ble så opprørt og skremt at jeg måtte bare lufte det ut:)
Avienda Skrevet 16. mai 2007 #10 Skrevet 16. mai 2007 Uff,kjedelig situasjon:S Barnefaren min hoppa av i svingen lenge før det gikk for han,men det kommer jo hele tiden litt sperm selv om det ikke går for de...:S For SÅ teit er mannfolk skapt..heh... Håper det ordner seg for deg, og jeg tror du skal holde fast ved at han du kaller barnefar faktisk er det... tror det er noe med morsinstinktet vårt og...vi bare vet! Lykke til! Det går helt sikkert bra!
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2007 #11 Skrevet 17. mai 2007 Skal ikke drive å dømme deg for dette, men jeg synes faktisk det blir litt for dumt å ha et puleforhold og ikke bruke prevensjon. Du er over 20 år gammel og burde visst at det kommer sæd ut selvom det ikke er godt for han ennå..! Da hadde jo de fleste av oss ikke tenkt å bruke prevensjon! Synes det nesten er hårreisende at du ikke visste dette! Jeg ble skikkelig skuffet nå, har hele tiden "sett" på deg som en fornuftig jente.
Plutseliten*2 Skrevet 17. mai 2007 #12 Skrevet 17. mai 2007 utrolig teit at du over var anonym her.Tror H.I ville tatt deg mere seriøst om du hadde signert med nick. Til Tigern: Alle gjør vi feil i våre liv.Håper du får det svaret du vil ha på dna-testen og at ting ordner seg til det beste for dere alle.Uansett så blir du helt sikkert en super mor for det vakre barnet du venter og du klarer deg fint uten en mann.
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 17. mai 2007 #13 Skrevet 17. mai 2007 Så utruli unødvending anonym. Også e du feig også, kan du ikke bruke nick når du først skal komme å si sånt, så kan fålk kanskje ta deg litt meir alvorlig..
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 17. mai 2007 #14 Skrevet 17. mai 2007 Har også akkurat skrevet på et innlegg *som e litt mot flertallet* sjøl, men eg bruke no i hvertfall nick...
Gjest Skrevet 17. mai 2007 #15 Skrevet 17. mai 2007 På det meste er jeg egentlig ganske fornuftig, men i og med at jeg faktisk ikek hadde brukt prevansjon på tre år, det har jeg fortalt flere ganger hær inne... så trodde jeg faktisk oppriktig at jeg ikke kunne få barn og derfor virket hoppe av i svingen som ok for min del, nå i ettertid vet jeg jo bedre.. men gjort er gjort og kan ikke endres.. på en måte er jeg glad for det fordi om jeg hadde handlet annerledes hadde jeg jo ikke vært gravid nå og ventet min elskede lille gutt.. Så beklager om du ble skuffet over meg men det er ikke min oppgave i livet å gjøre alle til lags, jeg kan bare være meg og håpe folk godtar meg slik jeg er både på godt og vondt.. alle kan gjøre feil , jeg også..
Gjest Skrevet 17. mai 2007 #16 Skrevet 17. mai 2007 Dette var jo grunnen til at jeg skulle signe med anonym.. men opprørt som jeg var glemte jeg jo av det...::S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå