Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt veldig vonde kynnere i en stund nå....eller kanskje er det rier? det begynte med 6 min mellom, og gikk ned til 4-5....synes det er så rart at det begynte med så få min mellom...noen som har hatt det sånn? vet ikke om jeg skal ringe føden? Kjennes ut som skikkelige menssmerter nederst i magen og ryggen + at magen blir hard. har plagdes med mye kynnere i flere mnd, men nå er det veldig vondt i tillegg...hjelp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette høres veldig ut som fødsel. synes du skal ringe jeg.

Skrevet

Syntes også du skal ringe.. Var sånn det begynte når vi fikk Celine =)

 

Kanskje du får 17. mai baby ;o)

 

Lykke til da, og gi oss beskjed om ting "roer" seg =P

Skrevet

Mine rier begynner direkte med 2-3-4 min mellomrom, det er FULL RULLE fra første sammentrekning...

Så jeg syns du skal ringe jeg også :)

 

Skrevet

Men hvor lenge varer de? For dersom de er under 45 s er det ofte bare masrier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...