Tamline Skrevet 16. mai 2007 #1 Skrevet 16. mai 2007 Har hatt veldig vonde kynnere i en stund nå....eller kanskje er det rier? det begynte med 6 min mellom, og gikk ned til 4-5....synes det er så rart at det begynte med så få min mellom...noen som har hatt det sånn? vet ikke om jeg skal ringe føden? Kjennes ut som skikkelige menssmerter nederst i magen og ryggen + at magen blir hard. har plagdes med mye kynnere i flere mnd, men nå er det veldig vondt i tillegg...hjelp?
@nita+Sebastian Skrevet 16. mai 2007 #2 Skrevet 16. mai 2007 Dette høres veldig ut som fødsel. synes du skal ringe jeg.
Mamman til Celine og Marcus Skrevet 16. mai 2007 #3 Skrevet 16. mai 2007 Syntes også du skal ringe.. Var sånn det begynte når vi fikk Celine =) Kanskje du får 17. mai baby ;o) Lykke til da, og gi oss beskjed om ting "roer" seg =P
Gjest Skrevet 16. mai 2007 #4 Skrevet 16. mai 2007 Mine rier begynner direkte med 2-3-4 min mellomrom, det er FULL RULLE fra første sammentrekning... Så jeg syns du skal ringe jeg også
Xenaen Skrevet 16. mai 2007 #5 Skrevet 16. mai 2007 Men hvor lenge varer de? For dersom de er under 45 s er det ofte bare masrier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå