TORO-husmor Skrevet 16. mai 2007 #1 Skrevet 16. mai 2007 Kom hjem fra føden 16.mai i fjor. Våknet tidlig om morgenen 17.mai av at korpset "mitt" sto oppstilt ute i gården og spilte Sønner av Norge. De hadde tatt turen innom hos oss innimellom spillinga i boligfeltene. Gjett om det var noen som fikk tårer i øynene... Flere som har koselige 17.mai-minner?
Reveenka Skrevet 16. mai 2007 #2 Skrevet 16. mai 2007 Å, det var flott! Jeg husker alle 17maiene fra jeg var liten, da vi feiret sammen med alle vennene til foreldrene mine og barna deres - det var alltid fint vær, masse god mat, godteri og leker som både voksne og barn var med på c",)
Gjest Skrevet 17. mai 2007 #3 Skrevet 17. mai 2007 Så rørende! Det må ha føltes nesten uvirkelig! Hm... ikke noen spesielle minner å slå i bordet med jeg. :-)
TORO-husmor Skrevet 17. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. mai 2007 Hei Forundringsautomaten! Vi er fremdeles storprodusenter av snørr og gørr, men er vel neppe smittefarlige lenger. Så det kan vel la seg gjøre å treffes snart. Hvis det passer for deg. Ha forresten en fin 17.mai! :-)
Karomamma Skrevet 21. mai 2007 #5 Skrevet 21. mai 2007 Koselig, men litt rart 16. mai-minne fra i forfjor... Jeg var innlagt på Ullevål og visste ikke om snuppa hadde det bra inni magen min. Ventet på beskjed om hun skulle bli tatt med keisersnitt 18. eller 19. Karopappa var på jobb og jeg satt alene på rommet da barnehagene på sykehuset gikk i tog utenfor vinduet mitt. Med korps og full pakke. Da gråt jeg en skvett, kan man si
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå