Gå til innhold

vi fikk ny vogn av sas!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så fornøyd!! Sas ødela vogna vår da vi reiste for å feire frøets navnedag. I dag var vi på babyshop. De hadde ikke det vognmerket vi hadde (hartan skater x) og kunne derfor ikke fikse den. Vi fikk derfor en helt ny vogn!

De trakk fra 10% av nyprisen på vogna vår (er snart 2 år) og så betalte vi mellomlegget ettersom den vogna vi tok var litt dyrere. Så fra å ha en nokså slitt hartan vogn (vi må la vogna stå ute) har vi nå betalt 1000kr ekstra og har en helt ny teutonia vogn med ny-vogn garanti. Yohoo!!Det er noen ting jeg liker bedre med skater vogna (den er brilliant om vinteren når det er mye sne), men den nye er lettere å manøvrere.

Alt i alt en god dag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med fin dag, ny vogn og hyggelig behandling av SAS!

Skrevet

Ja, jeg vet at SAS er utrolig gode når det gjelder service der.

Norvegian og de andre lavpris-selskapene gir ikke et rødt øre ved skade av vogn som ikke er pakket inn i hard emballasje.Og hvor får man tak i hard emballasje for vogner??

Skrevet

Nettopp- det rare er at det kostet oss bare 100kr. mer å reise med sas enn med norwegian- og i realiteten var forskjellen mindre fordi man måtte betale for innsjekket baggasje med norwegian. Lønner seg å sjekke vilkårene!! hadde måttet punge ut med 6000kr for ny vogn- vi hadde nemlig lånt vogna på toppen av det hele!!

Skrevet

Norwegian ødela vår nesten helt nye vogn for 2 år siden. Fikk igjen på reiseforsikringen så vi tapte bare egenandelen. Det som irriterte meg mest var at de innførte disse nye reglene ETTER at vi hadde kjøpt billetten. Hadde vi visst det på forhånd hadde vi valgt SAS.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...