Anonym bruker Skrevet 16. mai 2007 #1 Skrevet 16. mai 2007 hvor jeg kan kjøpe regntrekk til tfk joggster twist hardpag i oslo område?glemte og bestille fra babyjungle når jeg bestilte vogn,har ikke lyst og betale 30euro bare ekstra.takk for svaret.barnas hus selger dem ikke separart
Gjest Skrevet 17. mai 2007 #3 Skrevet 17. mai 2007 Du kan ikke bare kjøpe et vanlig regntrekk da? De har stander regntrekk som passer på omtrent alle vogner, vi har kjøpt et slikt til vår Qinny Freestyle vogn og det passer helt fint. Ellers vet jeg desverre ikke.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2007 #4 Skrevet 17. mai 2007 ok,det viste jeg ikke at andre type passer til tfk vogna.takk
Gjest Skrevet 17. mai 2007 #5 Skrevet 17. mai 2007 Nå skal jeg jo ikke garantere at det trekket passer til den vognen da, men jeg vil tro det siden slike universaltrekk passer til omtrent alle vogner. Du får dem de fleste steder som selger babyutstyr og det finnes som oftest i sort, mørkeblått og blankt og i vanlig størrelse og tvillingvognstørrele i alt i fra ca 150-400 kr i prisvariasjon.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2007 #6 Skrevet 17. mai 2007 da skal jeg prøve og finne en sånn.takk.ha fortsatt en fin 17mai dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå