Gjest Skrevet 16. mai 2007 #1 Skrevet 16. mai 2007 Jeg lurer litt, også fordi jeg skal i bryllup om et par mnd og trenger kjole-tips.. Jeg kommer nok akkurat inn i bunaden, men er ikke mer enn 18 uker på vei med andregangs-mage.. Det får bare gå.
MissBenz Skrevet 16. mai 2007 #2 Skrevet 16. mai 2007 Jeg skal ha på meg en hvit sommerkjole med hvite pumps =)
Lene83*har født* Skrevet 16. mai 2007 #3 Skrevet 16. mai 2007 Jeg skal ha på meg en tunika,hvit tights og hvite støvletter
Tussa og Sofie Skrevet 16. mai 2007 #4 Skrevet 16. mai 2007 Skulle hatt et rosa og hvitt skjørt, men fader, er jo boblejakke temp ute, så kan hende det blir en "sommerbukse" med en fin topp isteden )
emlyn Skrevet 16. mai 2007 #5 Skrevet 16. mai 2007 Hadde akkurat tenkt å starte en sånn tråd selv Her blir det kongeblå, ca knelang kjole med 3/4 lange ermer fra Oasis - fantastisk for melonmager - og så lå jeg og grublet veldig under gravidyogaen i dag på om det kom til å bli finest med hvite strømpebukser (som jeg kjøpte rådyre til bryllupet i august i fjor og siden aldri har brukt!) eller om jeg skal kjøre marineblå med fiskebenmønster. Får se i morgen. Samt gammelrosa, nette pumps med lilla detaljer og liten hæl - til glede for min noe utfordra korsrygg, selv om jeg lurer på om jeg heller skal imponere i burgunderrøde fløyelssko med stilletthæl, og sitte i ro hele dagen... hmmm. Samt klassisk trenchcoat. Noen som vet om man får kjøpt bånd i rødt-hvitt-blått som man kan ha i håret, noe sted i morgen? 7/11 e.l.????? Gidder ikke stikke på butikken.... Jeg liker bunad, men det er nesten litt greit å ha en unnskyldning til å la være... den ER i knappeste laget når man ikke har lagt den ut siden konfirmasjonen (evig optimist). Tror nok det blir et par-tre flere softis i morgen enn til vanlig ) Ha en fin feiring, alle.
puusekatt Skrevet 16. mai 2007 #6 Skrevet 16. mai 2007 Er bare i uke 13, så bunaden får jeg enda på, så den skal vises fram i morra den ; - ) Gleder meg, er utrolig glad i den vakre nordlandsbunaden min <3
velsignet med to Skrevet 16. mai 2007 #7 Skrevet 16. mai 2007 Skal ha tunika med sorte bukser under. Hadde tenkt tights egentlig, men med det været vi ser ut til å få blir det uaktuelt. Men sko?? Må se hva jeg greier å gå i, har egentlig ikke tenkt på det før nå jeg...
Leddgikt Skrevet 16. mai 2007 #8 Skrevet 16. mai 2007 Jeg skal ha på meg svart... Er det noen som reagerer negativt på dette 17. mai? Svart bukse, og en svart gjennomsiktig tunika-sak med røde og hvite broderier og ver en svart singlet... Har ikke noe annet som passer, hadde ikke råd til å kjøpe meg nye gravid-penklær... Trøster meg med 1) at jeg føler meg fin i det selv, og 2) at mannen min som aldri! gir meg komplimenter sa: "Det var jo ganske fint, da." (Og han ble stille og virket overrasket da jeg fortalte at jeg ikke torde å bruke dette i forrige svangerskap fordi han den gangen hadde sagt at jeg "så ut som ei tante" med det...), og 3) Det er spådd dårlig vær, så da virker kanskje ikke svart så malplassert, og 4) at svart med røde broderier nesten virker litt bunad-inspirert... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå