Plutseliten :) Skrevet 16. mai 2007 #1 Skrevet 16. mai 2007 Da har jeg lagt ut et par skrytebilder av arvingene Hmmm....det skal være 3 men vet ikke hvor mange dere finner Data er ikke akkurat min sterkeste side. Håper dere er ferdig med stiving av bunadskjorter,stryking av flagg, innkjøp av pølser og is og klare for 17 mai! Håper dagen blir flott
Plutseliten :) Skrevet 16. mai 2007 Forfatter #2 Skrevet 16. mai 2007 Hmmm...3 bilder ) Så nå at det kunne misforstås
Gjest Skrevet 16. mai 2007 #3 Skrevet 16. mai 2007 søte unger du har =) her er jeg slett ikke ferdig med alt til i mårra nei.men det er heeeelt normalt til meg å være,hehe =0)
Plutseliten :) Skrevet 16. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. mai 2007 Klikke på "navnet" mitt...der kommer opp et bilde. Under det ...klikke på "mine bilder" ......
Plutseliten :) Skrevet 17. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 17. mai 2007 Tusen takk Datteren min har kommet seg trygt til Spania...og jeg kan endelig begynne å nyte noen dager fri fra hormoner,veiledning og grensesetting....Er håpløst værst til å krisemaksimere alt som kan gå galt med henne og gir 100000 formaninger Det var en her inne...hmmm....Gummelillan tror jeg, som mente jeg kunne melde meg inn i din EEFF Blir et aktiv medlem, med livslangt medlemskap ) Håper du og dine har hatt en flott 17.mai!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå