Anonym bruker Skrevet 16. mai 2007 #1 Skrevet 16. mai 2007 Jeg har kjøpt to flagg som jeg skal ha på hver side av kalesjen, og kanskje bjørke kvist der også..
Anonym8579 Skrevet 16. mai 2007 #3 Skrevet 16. mai 2007 Vi har en 17.mai sløyfe med bjeller på hver side av kalesjen (festet i stoffet i kalesjen altså) 1 flagg festet til understellet og 1 slik vindsak på andre siden, festet til understellet..
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2007 #4 Skrevet 16. mai 2007 hahaa.. ser for meg vogna med bjørka på- DET blir vel litt i overkant vel.. tihii...
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2007 #5 Skrevet 16. mai 2007 Pynte vogna??? Hva er det for noe tull? Ærlig talt.. noen har en tendens til å overdrive... Har dere noen gang hørt uttrykket "Too Much?" Bjørkekvister.. herregud jeg ler meg ihjel..
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2007 #6 Skrevet 16. mai 2007 Jeg skal pynte min med nagler, tyll, kvister, gullkjeder, wunderbaum, snøspray, påskeegg, sløyfer, glitter og norske flagg. Og kanskje en kransekake på toppen.
silhah og emilie Skrevet 16. mai 2007 #7 Skrevet 16. mai 2007 kanskje med en liten sløyfe bare...åsså skal hun få gassballong som vi henger på vogna, hun er bare 6 mnd men skal få alikavell (mest for mamman sin skyld som eeelsker gassballonger)
katoes Skrevet 16. mai 2007 #8 Skrevet 16. mai 2007 Det får holde at jenta som skal sitte oppi der er pynta. Skal jo ha vogna ut og inn av bilen opptil flere ganger i løpet av dagen, så da er det lite praktisk med masse flagg og stæsj. Ikke er det veldig fint heller. Jaja et lite flagg er greit.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2007 #9 Skrevet 16. mai 2007 Hmm.. Er jo ikke akuratt et helt tre det var snakk om da. Hadde tenkt EN bjørke kvist! Men du gidder kanskje ikke gi h*n flagg en gang du anonym.. HI
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2007 #10 Skrevet 16. mai 2007 Skal jo så klart pynte oss og barna med både flagg og sløyfe også, men det får være måte på.. Blir jo totalt overkill....
Gjest Skrevet 16. mai 2007 #11 Skrevet 16. mai 2007 Har ikke tenkt å pynte den, men tenker nok at storesøsters gassballong, flagg og diverse fløyter kommer til å havne i og på vognen etterhvert... Så det blir sikkert mer enn nok "pynt" ;0)
selfangerkjerringa Skrevet 16. mai 2007 #12 Skrevet 16. mai 2007 Godt poeng, jojolie... nå er det ingen gassballonger å få tak i her i Ytre Langtvekkistan, men det blir nok både flagg, fløyter osv på vogna uansett ja
Gjest Skrevet 16. mai 2007 #13 Skrevet 16. mai 2007 Jeg skal ha de vanlige spisse naglene som jeg bruker hver gang vi skal inn i store folke mengder. Daaaaa kan dere prøve å skubbe borti vogna mi med ræva da tenker jeg. Moooahahahaha
Jente89 ♥ Skrevet 16. mai 2007 #14 Skrevet 16. mai 2007 Hadde ikke tenkt på å pynte vogna jeg.. uff stakkar vogna vår, må se om jeg finner noe å pynte med, eller om jeg finner noe i byen, en gassbalong eller noe
Duddlidu Skrevet 17. mai 2007 #15 Skrevet 17. mai 2007 Jeg syntes det hørtes fint ut å pynte med litt kvister jeg! Bjørkekvister hører jo 17.mai til! Og til dere som synes det er overkill å pynte vogna: Jeg synes det er KJEDELIG å ikke pynte vogna i det hele tatt, så det så! Hos oss ble det veldig så mye pynting av vogna, hadde to små sløyfer på håndtaket, og da alle ble lei av å bære flaggene sine, så havnet de også der. Lillegutt satt i flagghimmelen og koste seg glugg ihjel. http://www.dinbaby.com/content/view/slideshow_user/419856/offset/9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå