Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som opplever mødre som har meninger om alt og skal komme m råd støtt og stadig. Jeg blir så lei av d. Er man førstegangsforeldre må man jo bare prøve og feile litt. Dessuten har jo ting forandret seg siden vi var små også...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Japp opplevde det med førstemann, min svigermor var helsesøster, følte vel egentlig at eg fikk dobbelt opp... =( Men eg fant ut at det var lettest å bare "jatte" med... Er jo ditt barn, og du må jo finne litt ut selv. Selv om noen ting kan være greit å høre på... Men vanskelig å gi beskjed om, at dette vil du klare selv.

Skrevet

Ja, man hører jo på noe selvsagt, bare slitsomt at hun alltid skal mene noe annet enn meg og fortelle meg hva som er vanlig. F.eks har vi tenkt å ha babyen i bilstol fra dag 1 og ikke i bag i bilen. Å kjøre fra sykehuset og hjem tar max 10 min. I Barn i Magen boka er d anbefalt å bruke d i tilfelle kollisjon. Men d kunne ikke mamma skjønne nei, stakkar baby. Huff jeg blir så frustrert, hun er jo ikke oppdatert på nyere forskning heller...

Heldigvis er d bare mamma som hele tida kommer m råd og meninger, svigermor er mer forsiktig..

Takk for tipset forresten, skal prøve å jatte m jeg også i stedet for å krangle..

Skrevet

*humrer* ja de foreldre tror de kan sååå mye bedre, de har jo hatt barn. Men noe de ikke tenker på er at tiden forandrer seg, og man tenker mye mere på sikkerheten i dag enn det de gjorde for en del år tilbake. Da de ikke hadde bilbelter engang hihi

Skrevet

tjihi,det er litt komisk dette med tidens tann da..mamman min hadde jeg aldri kunnet vært foruten med mye,men når det kommer til utstyr og metoder,ja der melder hun i høyeste grad pass,og bøyer seg i støvet for utviklingen..glemmer aldri da ho skulle sette lillemann fast i maxicosien jeg..hehhe,kan d virkelig være så vanskelig ,tenkte jeg...svaret er ja;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...