Gå til innhold

hva hadde livet vært uten fotball..

Anbefalte innlegg

Skrevet

svar: alldeles VIDUNDERLIG

hehhe,faen som jeg HATER fotball..nå er gubben akkurat left for lerkendal,så jeg zapper på tv,og jaggumensann er d ikke bare fotball der og!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pfffft...det hadde vært trist og fargeløst nemlig;)

Skulle øøøøønske eg kunne vært på Staddaen i dag og heiet frem Brann... *sukk*

Skrevet

16. mai er den desidert beste fotballdagen :) Forutenom når RBK sikrer seg gullet ;D

Skrevet

enig med HI-. hihi.

Skrevet

Hihi, tjaa, blir dobbel runde med ugly betty på tvnorge 1955, og 2130 er det romantisk komedie på tv3, så skal nok greie å styre unna fotballen på tv ikvell, selv om det helt klart eg mye av dem : P

Skrevet

Enig med du =) VIDUNDERLIG hehehehe men på den andre siden, no ligger eg her på sofaen, har huset for meg selv, nyyyyter livet *humrer* Når mannen er på stadion....

Skrevet

Perfekt!! hehe,

16.mai er fotball bra vis ein er i bergen å feirer og Brann vinner;) kjempe stemning!

Skrevet

hehhe,bra jeg har noen sjelefrender her da..*fnis*

Skrevet

tjihi,du sier noe der da;o)vært og kjøpt meg steinfrie druer og taffelsticks,samt noen søte små cherrytomater jeg..namnam...blir godt til LOST ja;o)

Skrevet

Livet uten fotball hadde vært helt VIDUNDERLIG!!!!

Skrevet

Jamen???

UTEN fotball hadde jeg jo ikke fått ti rette ikveld! Vinner jo hele 20 kr på en kupong til 60kr... ;)

Skrevet

.. det hadde vært andre sportsnyheter på TV

"Nyhetene, fotballen og været"

Skrevet

Hva? Uten fotball?? Kanskje jeg kunne sett lit på tv av og til da? Tror stuegrisen min hadde skrumpet sakte og sikkert inn uten Øl, pottis og fotballkamp :-)

Det morsomste er jo når vi også etter kampen kan høre Mini Jacobsen reflekterte og intelligente kommentarer til kampene!!! Og etterpå kan vi se på Nrk hva de mener der!!!! JIPPI ALTSÅ!!!

Skrevet

nei dæven... verden uten fyball(som jeg kaller det) hadde vært en veldig veldig vakker verden... fyball er djevelens verk, og skaper bare tull...

jeg ville heller at kongen skulle fisi meg i tryne enn å se fyball... gud bedre jeg hater det tullet der...

Skrevet

Heia TIL !!! ;O)

Skrevet

de eneste kampene jeg noen gang skal se,er om guttene mine begynner med fotball...hvilket er jo høyst sannsynlig med den nerden av en far;o)

Skrevet

Jeg kan ikke si at fotballen plager meg. Har en mann som ikke finnes interessert i fotball, så her ses det aldri på fotball.

Vi irriterer oss begge over at det sendes for mye fotball på tv, så det skulle vi ønske hadde blitt annerledes:)

Skrevet

slapp av jenter, det er mer såper å "jenteserier" enn fotball i uka =P hilsen typen til fotball-misliker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...