Anonym bruker Skrevet 16. mai 2007 #3 Skrevet 16. mai 2007 Såppas! Da er det nok den jeg har sett et par ganger Takk for svar!
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2007 #5 Skrevet 16. mai 2007 min var skikkelig ekkel!!! Var sånn gulaktig med brunt i... Fikk litt rosa utflod disse dagene også. Litt vanskelig å forklare... Men er visst veldig forskjell på hvordan de ser ut!
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2007 #6 Skrevet 16. mai 2007 Ligna på snørr, syns jeg. Har jo mer utflod nå under graviditeten, men ingenting har vært som dette. Litt forkjøla-snørr med vanlig utflod rundt... ÆÆÆSJ!
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2007 #7 Skrevet 16. mai 2007 Hehe... ja... så ut som snør! Ville bare ikke skrive det. Så ut som snørr med brunt/størknet blod i egentlig!
Phobia Skrevet 16. mai 2007 #8 Skrevet 16. mai 2007 Jepp - min "gikk" 3 ganger sist. Og det så ikke akkurat ut som en propp heller....
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 17. mai 2007 #9 Skrevet 17. mai 2007 hihi det er akuratt som å høre mannen min=) jeg syntes den var så ekkel at jeg ropte på han =) han lutre på om jeg hadde blitt forkjølrt i løpet av natta =)hihi den var ekkel slim snør lingnende ting hihi. min gikk oxo på 3 dage. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå