Regnbuemor til 2 Skrevet 16. mai 2007 #1 Skrevet 16. mai 2007 Gikk over som fødeklar i dag! Jippi. Vært på ekstra UL idag. JM klarte ikke kjenne leie til baby sist uke. Han har tidligere ligget på tvers, så det var viktig å finne ut av dette. Han lå med hodet ned i dag! (det er forresten HELT sikkert en gutt, ganske så velutstyrt, og villig til å vise frem stasen også). Han har ikke festet seg da, men han kommer nok ikke til å snu seg nå. Den JM jeg var hos i dag, mente jeg ikke var spesielt moden eller fødeklar, så da hun stikk motsatt av JM forrige uke. Dermed så sank skuldrene mine litt, og jeg kan forberede meg på en fødsel rundt termin. Hun estimerte veksten også. Baby er ca 11% over gjennomsnitt nå, noe som vil tillsi en baby på ca 4kg ved termin. Jeg ble hoppende glad jeg! Og så har jeg tatt nok en runde med modningsakupunktur i dag:) Dette ble da 2. gang. Spennende og se om det vil lette fødselen, og ikke minst sørge for at jeg slipper og gå på overtid. Ja det var vel min dag tror jeg. Da skal jeg bare kose meg i morgen (på mine flotte nye altfor høye sko!). Spise pølser og is og kake, og kose meg med lillejenta... hipp hurra...
~Maja Mor~ Skrevet 16. mai 2007 #2 Skrevet 16. mai 2007 Heisann Regnbuemor, lenge siden sist :-) Så godt at hode er ned...Jeg har selv min gutt i sete, men har en stund igjen så han kan jo (MÅ etter min mening) enda snu seg. Håper det! Lykke til med resten av reisen :-)
Regnbuemor til 2 Skrevet 16. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. mai 2007 Heisann! Går det bra med deg? Tips om han IKKE snur seg. Akupunktøren jeg bruker sier de har god erfaring med å vende babyer vha nåler. Da slipper man forholde seg til spørsmål om KS eller utvendig (au) vending. Så lenge ikke stumpen har festet seg da! Lykke til du også!
~Maja Mor~ Skrevet 16. mai 2007 #4 Skrevet 16. mai 2007 Hei igjen! Det går jo bra her :-) Venter utålmodig på gutten min!! Jeg har slitt med sterke kynnere i over 2 mnd nå, så både jeg og livmora er grusomt slitne. Men det er "bare" ca 11 uker igjen... Men gleder meg såååå mye til at han kommer. Vending er jeg ikke så interessert i, men nåler er jeg helt med på. Vi får se :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå