Happy H Skrevet 16. mai 2007 #1 Skrevet 16. mai 2007 Vi skal gifte oss 22.september, og e nettop startet planleggingen. fikset idag; - lokale - kirke - kjole - mat (koldtbord, men fikk 2til å lage maten idag) ka andre ting e d som e viktig å få orden på ganske kjapt? Tror eg e litt for rolig her,for eg føle eg har kjempe god tid!
Kystrøya Skrevet 16. mai 2007 #2 Skrevet 16. mai 2007 Vi skal og gifte oss 22 september, og har kun ordnet kirke og lokale vi, så du er kommet lengre enn oss iallfall hehe =) Holder på å finpusse på invitasjonene nå, og har planene klare for bordkort allerede. Ellers vil jeg vente litt med kjole. Skal se om jeg klarer å gå ned noen kilo først, eller om jeg må belage meg på en kjole i den str jeg er nå. Har også begynt på en tale jeg skal holde til mannen min, + valgt ut sanger vi vil ha i kirken (tror jeg) Er og ganske rolig og tror jeg har god tid =)
*_A_* Skrevet 16. mai 2007 #3 Skrevet 16. mai 2007 Fotograf, og DJ/band, hvis dere skal ha det, er det jeg ville ordnet med først, etter det du har ordnet. Frisør kan også være greit å booke. Ellers må dere ha forlovere, og om ikke så altfor lenge kan vel invitasjonene sendes ut. Erklæring fra brudefolk/forlovere skal sendes inn. Er nok ingen hast, men viktig å huske dem en liten stund før bryllupet i hvert fall Du har nok ingen grunn til å stresse, så kos deg med bryllupsforberedelsene du
Happy H Skrevet 16. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. mai 2007 Godt å høre d ikkje bare e meg silje kristine*vil ha ny baby=) Eg bare håper kjolen min passer, sidn eg om alt går fint denne gangen vil være 5mnd gravid når vi gifter oss.hehe ganske komisk egentlig. skulle gifte meg i august, men ble gravid. sidn vi fikk termin i september ble bryllupet avlyst. så mistet eg i uke14. vi bestemte oss for noen uker sidn at vi skulle gifte oss alikevell, og bestilte lokale og kirke, og idag fant eg ut at eg e gravid igjen..hihi ingen vits å stresse, dagen blir nok perfekt uansett!
Happy H Skrevet 16. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. mai 2007 Takk for tips *_A_*=) Fotograf må vi ordne kjapt, samme m visevert, sidn navnet skal stå i invitasjonene. Har så smått begynt å se på de på nett, så må bare få alt helt i orden før vi bestiller. Forlover har eg, men min mann klara ikkje bestemme seg. tenke vi sende inn alle papirer i slutten av juni så innen den tid må han ta et valg. Komme t å ordne seg alt dette.. fordelen m å begynne planleggingen seint e at en slippe vente så altfor lenge på den store dagen=) Kortid ska du gifte deg? Kose deg masse med forberedelsene du også
Gjest Skrevet 17. mai 2007 #6 Skrevet 17. mai 2007 vi skal gifte oss 18 august og har til nå ordnet: lokale kjole papirer innbydelser bordkort hotell mat noe drikke forlovere toastmaster frisør sko til meg hårpynt fotograf blomster bryllupskake band bestilt ring dress til sambo dress til lillegutten sko til de servitører de som skal pakke opp gavene han som skal kjøre oss til og fra + bil reise tror det var det hittill=) men har mer igjen.. føler jeg aldri blir ferdig hehe
Joikaboll@ Skrevet 17. mai 2007 #7 Skrevet 17. mai 2007 Vi gifter oss 8. september og har hittentil gjort dette: lokale kjole innbydelser bordkort mat drikke forlovere toastmaster frisør til meg, forlover og brudepike klær til brudepike sko til meg hårpynt blomster bryllupskake band servitører de som skal pakke opp gavene han som skal kjøre oss til og fra + bil
Hjertefamilien Skrevet 17. mai 2007 #8 Skrevet 17. mai 2007 8. september her også og dette er klart: *kirke og prest etter eget ønske *lokale *forlovere *toastmaster *gaveansvarlig *musiker *rundreise med båt i skjærgården med innlagt stopp/forfriskninger og bildetagning *kake *maten *servitører Har bestemt meg for hva slags blomster jeg skal ha, hvilken kjole jeg og brudepiken skal ha, hvilke sko, hvordan se ut på håret. MÅ sende ut innbydelser i løpet av de neste 2 ukene..... Eneste som haster i grunn.
Happy H Skrevet 18. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 18. mai 2007 oy oyoy damer,dåkke har jo alt under kontroll jo!!!=) Tror eg må hive meg rundtå få orden på litt mer. tenkte å bestille invitasjoner idag og undersøke angående frisør. Må innom brudesalongen, for min største skrekk no e at kjolen ikkje kan syes ut. eg e blitt gravid og vil være 5mnd på vei når vi gifter oss. de virkelig drømmekjolen, d bare må bli den.hehe.. men får ikkje ta sorgene på forskudd hvertfall!=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå