Anonym bruker Skrevet 16. mai 2007 #1 Skrevet 16. mai 2007 Er som en spiss nål som stikker meg nedentil på innsiden varer i tre-fire sekunder. Er 38+2 i dag forresten. Er det noen som vet hva dette er eller har erfart dette selv?
~Maja Mor~ Skrevet 16. mai 2007 #2 Skrevet 16. mai 2007 Jeg aner ikke hva det er, men har hatt noen av disse selv de siste 2 ukene. Lurer veldig. Er 28+5... Skal til jordmor til uka, får spørre henne.
Gjest Skrevet 16. mai 2007 #3 Skrevet 16. mai 2007 Har også det innimellom, kombinert med at jeg kjenner babys hode rører på seg. Ser noen her sier at det er nerver i bekkenet, babyen kommer borti.
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 16. mai 2007 #4 Skrevet 16. mai 2007 Min JM mener det er babyen som kommer borti noen nerver, derfor den stikkinga.. Veldig ubehagelig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå