Gå til innhold

Hjeeelp hva pokker er dette....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er som en spiss nål som stikker meg nedentil på innsiden varer i tre-fire sekunder.

Er 38+2 i dag forresten. Er det noen som vet hva dette er eller har erfart dette selv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg aner ikke hva det er, men har hatt noen av disse selv de siste 2 ukene. Lurer veldig. Er 28+5...

 

Skal til jordmor til uka, får spørre henne.

Skrevet

Har også det innimellom, kombinert med at jeg kjenner babys hode rører på seg. Ser noen her sier at det er nerver i bekkenet, babyen kommer borti.

Skrevet

Min JM mener det er babyen som kommer borti noen nerver, derfor den stikkinga.. Veldig ubehagelig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...