marrte Skrevet 16. mai 2007 #1 Skrevet 16. mai 2007 det er vekstavik på ungen sin?? Er bare -9% avik hos meg, men liker det ikke. Har vært mer, men har heldigvis gått nedover. Vært på flere ul, og på den siste ville de at jeg skulle komme tilbake om tre uker til sjekk. Har kastet opp gjennom hele svangerskapet så må vel kanskje regne med det. Har bare lagt på meg to kilo frem til nå og er 34+3 på vei. Tenker mye på dette....er det flere som har det sånn..?? Blir bekymret....
Lillegutt fikk lillesøster :) Skrevet 16. mai 2007 #2 Skrevet 16. mai 2007 Gutten min er 30 % større enn gj.snittet. Har 2 dager til termin.. Jeg gikk ned 15 kg i begynnelsen, (men har lagt de på meg igjen) og har spist generelt lite hele svangerskapet. Han har tydligvis tatt til seg alt han trenger for å vokse seg stor 9% avvik er ikke mye, så du trenger ikke bekymre deg "bare"pga det.
Jeenie Skrevet 16. mai 2007 #3 Skrevet 16. mai 2007 Her er det -4%... men det var så lite de ville ikke følge det opp engang... utgjør visst 125 gram på ferdig fødselsvekt, og det er jo ikke så mye!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå