mor til snart 3:o) FØDEKLAR:) Skrevet 16. mai 2007 #1 Skrevet 16. mai 2007 skal til å pakke bagen så jeg har den klar, men hva skal jeg ta med, lenge siden sist?? jeg skriver ned d jeg vet så hadde det vært fint om noen kunne føye til noe hvis det er noe jeg ikke har kommet på. 2 skift til baby +lue og strikkejakke ( temin 25 juni) TIL MEG: 2-3 bukser tannkost og tannkrem 1 t-skjorte deo, parfyme 2 jumpre børste 1 genser shampoo og såpe 3 truser ammeinlegg 3 par sokker helsekort 2 ammebh sandaler noe mer??????
mor til snart 3:o) FØDEKLAR:) Skrevet 16. mai 2007 Forfatter #2 Skrevet 16. mai 2007 ingen som har noe å tilføye?
tina 79:) Skrevet 16. mai 2007 #3 Skrevet 16. mai 2007 energidrikk og stort badehåndkle, det fikk jeg iallefall beskjed om å ta med meg!
Regnbuemor til 2 Skrevet 16. mai 2007 #4 Skrevet 16. mai 2007 Kamera. Telefon. Leppepommade. Pastiller.
mor til snart 3:o) FØDEKLAR:) Skrevet 16. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. mai 2007 1000 takk for svar dere må gjerne komme med mer:o)
Ei stor og ei lita:) Skrevet 16. mai 2007 #7 Skrevet 16. mai 2007 Smokk(narresmokk) dersom du vil at bebisen skal bruke det. Sjokolade evt søte kjeks (til unders fødselen dersom en skulle trenge litt næring)
Gjest MammaTil2 & LynVingen Skrevet 16. mai 2007 #8 Skrevet 16. mai 2007 Skrev en liste igår... om jeg husker hva jeg skrev er en annen sak Pakker bare en liten stellebag til babyen med litt klær, det regner jeg som grei skuring. Til megselv: Et par bukser, en pen stabel store truser 3 par sokker, kjøpt nye for anledningen Par ammeBHer, et par t-skjorter, en tynn jakke/genser shampo/balsam/såpe/deo/mascara/hårbørste tøfler ammeinnlegg Tannbørste/tannkrem hårstrikk - må ha det skrevet ned, ellers forsvinner de Stort badehåndkle kamera, batterier, mobillader, noe lesestoff & tykke bind med vinger. Det viktigste for min del, er jo forskjellig hvor lenge man blir etter fødselen, og om man blir inkvartert på barsel eller sykehotell m.m...
Økologisk_knekkebrød Skrevet 16. mai 2007 #9 Skrevet 16. mai 2007 Må man ha med eget håndkle? Trodde man fikk det der..
TusseMor07&09&14 Skrevet 16. mai 2007 #10 Skrevet 16. mai 2007 stussa litt på det jeg og... trodde nå de hadde det der...
Linda-Kristin=) Skrevet 16. mai 2007 #11 Skrevet 16. mai 2007 når pakker dere bagen da? en måned i forveien eller?
Gjest MammaTil2 & LynVingen Skrevet 17. mai 2007 #12 Skrevet 17. mai 2007 Sykehuset her har håndklær, men det er også bare HÅNDklær... så jeg pakker med meg et av skikkelig størrelse, føles litt mer dekkende.
Nickoline med 2 jenter Skrevet 17. mai 2007 #13 Skrevet 17. mai 2007 Jeg skal i tillegg ta med: babybok el. evt. notisbok og penn albueskjell og brystvortekrem tykke sokker til meg CD halstabletter og noe snacks gave til storesøster som hun skal få ved første besøk ammeinnlegg - både ull og "chicco" Skal også pakke en egen bag til storesøster som står klar til hun skal til besteforeldrene, Og en til mannen min med klesskift, lesestoff og litt mat og drikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå