Meg og gutten min Skrevet 16. mai 2007 #1 Skrevet 16. mai 2007 var det noen av dere som mistet spiren først før dere ble gravide igjen og kom dere på 2 trimester? virker på meg som alle mister en gang-.
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 16. mai 2007 #2 Skrevet 16. mai 2007 Jeg har mistet tidligere, men nå holder jeg til her inne:) Veldig vanlig å miste en gang, og gjerne før en vet at en er gravid. Så jeg hadde mange tanker i hodet da vi begynte å prøve igjen, men det har gått bra så langt, og da går det jo gjerne bra resten av veien og! Lykke til:)
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 16. mai 2007 #3 Skrevet 16. mai 2007 Nope, jeg har ikke mistet.. Det ser ut som mange mister, og noen gjør jo også det da:( Men de aller aller fleste gangene går d jo bra.
vero:o) Skrevet 16. mai 2007 #4 Skrevet 16. mai 2007 nei jeg har ikke mistet... ja jeg og føler alle mister hele tiden.. ikke rart vi blir bekymra for alt...
Kummin&Lillesel Skrevet 16. mai 2007 #5 Skrevet 16. mai 2007 Nope, har slettes ikke mista noe som helst jeg. Her satt det på første forsøk, helt problemfritt. Tror man hører mer til misting her, fordi det gjerne er litt ivrigere prøvere (altså slike som gjerne har møtt på litt motstand underveis). Og som tester veldig tidlig og får positive resultater - men som så mister dagen etter. Kan knapt kalles en SA i mine øyne. Tallene påstår dog at mange nok aborterer uten å vite det. Men jeg vet ikke om jeg tror på det.. Sånn, når mange går på p-pillen.
Gjest Skrevet 16. mai 2007 #6 Skrevet 16. mai 2007 Venter andremann nå og har aldri mista før heller. De fleste gangene går det jo bra som de sier.
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ i magen Skrevet 16. mai 2007 #7 Skrevet 16. mai 2007 Hadde en MA da jeg var 18, men nå er jeg 5mnd på vei og har en gutt på 6 år, så stort sett går det bra:)
nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 16. mai 2007 #8 Skrevet 16. mai 2007 jeg har aldri mistet og ingen av mine venniner har noen gang mistet, jeg tror ikke på at alle mister en gang egetlig..i såfall er det så tidlig at man rekker ikke å teste engang før man mister ( får mensen)
MissBenz Skrevet 16. mai 2007 #9 Skrevet 16. mai 2007 Jeg mista i 12. uke for 4 år siden...og det er jeg glad for nå...
prøvekluten+3små Skrevet 16. mai 2007 #10 Skrevet 16. mai 2007 ..tror nok det er sant det der med at alle har mista en gang,for d er ganske mange prosenter som ender i graviditet,men er som nikoline sier,at da mister de før de engang tenkte tanken sjøl:o)
Meg og gutten min Skrevet 17. mai 2007 Forfatter #11 Skrevet 17. mai 2007 dytter litt på denne... jeg vil ha flere svar:)
spirenr 2 er gutt! Skrevet 18. mai 2007 #12 Skrevet 18. mai 2007 Hvis du tenker på spontanabort så har jeg ikke mistet. Mistet i uke 20 grunnet alvorlig kromosomfeil. Ellers har vi en datter på 3 år, og venter gutt i oktober. Lykke til airam!!!
@nne p@ l@nne Skrevet 18. mai 2007 #13 Skrevet 18. mai 2007 Venter nr 3 og har så vidt jeg vet aldri mistet. Heller heller ei hatt noen faretruende komplikasjoner under svangerskapet. De tre gangene mensen ikke har kommet på dagen, har jeg vært gravid:-)
Propellmamma til 2 Skrevet 18. mai 2007 #15 Skrevet 18. mai 2007 Nei, jeg har vært heldig. Gravid for andre gang, og aldri mistet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå