PrinsesseSjefen Skrevet 16. mai 2007 #1 Skrevet 16. mai 2007 Alle stryker, (som kommer på delt første plass over ting jeg liker minst å gjøre (se innlegg lenger nede)), eller lager mat eller.... Men ikke jeg! Jeg er ferdig. Strøk 5 skjorter, og dampet litt på fire bunader/drakter i går. Strykjernet er som oftest bare fremme to ganger i året, 16. mai og lillejulaften..... Men nå er jeg på jobb da.... Og her er det veldig stille, så er det noen som har det like stille rundt seg som meg er det bare å skravle i vei.... HA EN FIN DAG I MORGEN ALLE SAMMEN!!!!
blond Skrevet 16. mai 2007 #2 Skrevet 16. mai 2007 Det er klart at du møter på meg herinne i kveld! Å stryke skjorter er noe tull. Jeg vasker dem og henger dem til tørk på en kleshenger og da er de så å si uten krøller og skrukker når de skal brukes. Litt skrukk her og der bryr jeg meg ikke om, for det synes likevel ikke på aktive gutter.
PrinsesseSjefen Skrevet 16. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. mai 2007 har dårlig hengerplass i skapene, så ikke så enkelt det da. Og så vokser de så fort at jeg vet jo ikke om de passer neste gang...hehe Ble plutselig litt å gjøre, kan ikke regne med å sitte her hele kvelden... Får se hvordan det blir videre. Gubben steller nå huset... Kunne ikke overlate stryking til han, han hater det mer enn jeg gjør.... Litt døgnvill enda, men i morgen skal alle opp samtidig....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå