Anonym bruker Skrevet 16. mai 2007 #1 Skrevet 16. mai 2007 Gikk in på mannen min sin pc, sjekket loggen så at han hadde sett på msn soulmates profiler. Ble ikke så sur fordi jeg trodde man bare kan kikke på uten å ha en selv. Men for å se på profiler må man ha en inne selv. konfronterte mannen min med det, han nektet, og nektet. tilslutt tilsto han og sa han hadde lagt ut en profil for å ha noen å prate med. Jeg kikket nærmere på profilen. Jeg spurte han hvorfor hun måtte ha langt hår, være under 175 cm og over 160cm, hvorfor han sa han likte nakenbading, etc. Han sa han ikke husker men bare skrev noe. Er dette sannsynlig, eller ser han etter en ny kjæreste?
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2007 #2 Skrevet 16. mai 2007 kanskje ute etter en flørt? Tror jeg ikke hadde latt han slippe unna m d... jeg mener han må komme m en god forklaring, for at jeg skulle gidde å bli... men det er meg! Dere får ta en seriøs prat om hvordan dere ønsker at deres forhold skal være... om begge skal godta sånt (noe som dere helt sikkert blir enig om at det ikke skal være). er han å gresser på andre beitemmarker har dere et stort problem... nei, dere må nok ta "praten". Lykke til
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2007 #3 Skrevet 16. mai 2007 Hel enig med anonym ovenfor! Han er nok på utkikk etter noe på siden, i hvertfall. Jeg ville faktisk ha gjort det slutt tvert, men det er nok fordi jeg har opplevd noe liknende selv hvor jeg ga ham en sjanse til. Det gikk dårlig, for å si det mildt. Det er nesten irrelevant om han har ligget med noen ennå, når det er så tydelig hva intensjonene hans er. Sorry, men jeg håper du klarer dette fint. Lykke til! Stor klem,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå